آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تبلیغات انتخاباتی در مدارس ممنوع است / فرهنگیانی که کاندیدا هستند باید به اصول قوانین انتخابات توجه کنند

فرماندار پارسیان گفت: تبلیغات انتخاباتی در مدارس ممنوع است و هیچ‌کس حق ندارد به‌نفع یا علیه کسی در مدارس تبلیغ کند و یا از امکانات دولتی به‌نفع یا ضرر کسی استفاده نماید.

بازخبر / از پارسیان، محمد رادمهر شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از سال ۸۳ تا سال ۹۴ اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان با پیگیری استاندار هرمزگان و با پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش تمامی مطالبات ۱۱ساله فرهنگیان استان هرمزگان در این دولت پرداخت شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان افزود: در سال ۹۵ شاهد افتتاح  ۵مدرسه در این شهرستان بودیم و در سال ۹۶ هم تعداد ۴ مدرسه به‌صورت مشارکتی اداره‌کل نوسازی با خیرین، کلنگ‌زنی شده که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که از مجموعه ۱۰۳ مدرسه ۲۷ مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسؤولان استانی و خیرین بزرگوار است.

فرماندار پارسیان با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل خیرین مدرسه‌ساز گفت: در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز توانستیم با کمک خیرین نیک‌اندیش چهار مدرسه مشارکتی در روستاهای تمبو جنوبی و عمانی و فومستان و شهر کوشکنار کلنگ‌زنی شود و از زحمات خیرین و رابط خیرین و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدرانی می‌کنم.

رادمهر با اشاره به نهادینه شدن توسعه مشارکتی در شهرستان که گام ارزشمندی است، عنوان داشت: توسعه کشور و حتی توسعه شهرستان در گرو توسعه و اهمیت دادن به فضای آموزشی و آموزش و پرورش است و این توسعه در دست نیروهای توانمند مجموعه آموزش و پرورش است که بهترین نیروها و بهترین سرمایه‌گذاری جهت توسعه کشور در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید مردم و مسؤولان دست در دست یکدیگر در راستای کمک به آموزش و پرورش گام بردارند و تا زمانی که نگاه‌ها در خصوص آموزش و پرورش عوض نشود شهرستانی توسعه نخواهد کرد.

رادمهر افزود: با وجود جوانان برومند و مقتدر کشور و دانشمندان هسته‌ای توانستیم تحریم‌های که دشمنان نظام فراروی کشور گذاشته بودند عبور کنیم که یکی از دستاورده‌های آموزش و پرورش تربیت و پرورش چنین فرزندانی است که در مقابل تحریم‌ها با اقتدار ایستادگی کردند و جان خود را تقدیم به انقلاب و نظام کردند.

رئیس هیأت اجرای انتخابات شهرستان پارسیان با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه و تبلیغات انتخاباتی در مدارس ممنوع است، گفت: هیچ‌کس حق ندارد به نفع کسی یا علیه کسی در مدارس تبلیغ کند و یا از امکانات دولتی به نفع یا ضرر کسی استفاده نماید و فرهنگیانی که کاندیدای شوراها هستند باید به اصول قوانین انتخابات توجه کنند.

وی با تاکید بر حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات بیان داشت: فصل‌الخطاب در تمامی فرایندها قانون است و نباید فضای آموزشی به کانون تبلیغات انتخاباتی تبدیل شود و وظایف فرهنگیان آگاه‌سازی مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو در ۲۹ اردیبهشت‌ماه است.

رادمهر در پایان با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و تولید-اشتغال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، تصریح کرد: استان هرمزگان در سال ۹۵ در کشور مقام اول را از آن خود کرد و اولویت این دولت در راستای تولید و اشتغال که در آینده نزدیک با حضور مسؤولان ارشد استانی و مسؤولین سازمان ایمیدرو کلنگ‌زنی بندر و اسکله صنایع انرژی بر در شهرستان پارسیان به زمین  زده خواهد شد تا گامی در تحقق شعار سال و سیاست‌های دولت تدبیر و امید برداشته شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *