ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمات رایگان درمان ناباروری در تمام مراحل تشخیص، درمان و تأمین دارو از جمله مزایای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان است که بدون سقف ارائه می شود.

باز خبر,به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی در گردهمایی مشترک معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای ادارات بودجه آموزش و پرورش سراسر کشور با نمایندگان استانی صندوق ذخیره فرهنگیان  که در  روزهای ۱۶ و ۱۷  شهریور به منظور بررسی زمینه های مشترک کاری و نیز وحدت رویه در زمینه ارائه خدمات رفاهی و معیشتی به فرهنگیان  برگزار شد، اظهار داشت: قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که از خردادماه سال ۱۳۹۴ اجرا شده است، مزایایی نسبت به قرارداد های سال های قبل داشته است.

وی از پیشگامی آموزش و پرورش در ارائه خدمات رایگان درمان ناباروری در چارچوب بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد و گفت: خدمات رایگان درمان ناباروری در تمام مراحل تشخیص، درمان و تأمین دارو از جمله مزایای قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان است که بدون سقف ارائه می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: تا کنون ۷۵۰ نفر از فرهنگیان از این خدمات استفاده کرده اند که به طور میانگین برای هر نفر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *