آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رفع تصرف ۳۰۳ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تعداد ۱۰۲ فقره پرونده در خصوص منابع طبیعی تشکیل که ۳۴ پرونده از این تعداد منتهی به صدور قرار نهایی شده است.

بازخبر /رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تعداد ۱۰۲ فقره پرونده در خصوص منابع طبیعی تشکیل که ۳۴ پرونده از این تعداد منتهی به صدور قرار نهایی شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین اکبری بیان کرد: دریکسال گذشته تعداد ۱۰۲ فقره پرونده در خصوص منابع طبیعی تشکیل که ۳۴ پرونده از این تعداد منتهی به صدور قرار نهایی شده است.

وی با بیان اینکه حفاظت از اراضی ملی ومنابع طبیعی مسئولیت بزرگی است که علم ، تخصص ، تعهد و امانتداری لازمه آن است، افزود: همچنین ۳۵ پرونده نیز در دادسرای عمومی و انقلاب در مرحله رسیدگی و صدور قرار نهایی قرار دارد.

این مقام قضایی اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات مجموع ۳۰۳ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان رفع تصرف شده است.

حجت الاسلام اکبری ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارکنان منابع طبیعی و همچنین حمایت دستگاه قضایی، استان هرمزگان از نظر حفظ عرصه های طبیعی استانی الگو برای تمام نقاط کشور و استانی محیا برای زندگی پاک برای همه شهروندان باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *