اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
شبکه ماهواره ای فدک؛

شبکه شیعه انگلیسی فروخته می شود! +عکس

رویگردانی مردم از این شبکه ها و بی تاثیر بودن برنامه های آنها، باعث شده که حامیان آنها نیز نتوانند همکاری مالی خود را با این شبکه های تفرقه افکن ادامه دهند.

بازخبر / مروجان تشیع انگلیسی که سالهاست تلاش می کنند باورهای نادرست و التقاطی خود را به نام تشیع به خورد مردم بدهند، با عدم اقبال بینندگان مواجه شده اند.

این شبکه ها که مرکز اصلی آنها در انگلیس می باشد، برنامه های زیادی را تولید کرده اند که در بیشتر این برنامه ها، مسائل حاشیه ای پررنگ تر از مسائل اصلی مذهبی بیان شده است.

با وجود اینکه این شبکه ها از سوی نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی انگلیس مورد حمایت قرار گرفته بودند، اما رویگردانی مردم از این شبکه ها و بی تاثیر بودن برنامه های آنها، باعث شده که حامیان آنها نیز نتوانند همکاری مالی خود را با این شبکه های تفرقه افکن ادامه دهند.

برای نمونه شبکه ماهواره ای فدک که زیر نظر یک روحانی تندرو به نام یاسر الحبیب اداره می شود، با کمبود بودجه ای اساسی مواجه شده، از همین رو به راه های جدیدی برای جبران کاستی های مالی خود دست زده اند.

این شبکه با پخش اطلاعیه ای خواستار مشارکت مردم در خرید سهام این شبکه شده است.

گفتنی است همصدا با رهبر معظم انقلاب، بسیاری از مراجع تقلید رویکرد این شبکه را دارای انحراف عقیدتی دانسته و هیچ حمایتی از این شبکه و سایر شبکه های مروج تشیع انگلیسی و آمریکایی نمی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *