آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

استقبال از نمایش فیلم‌های «قلاده‌های طلا» و «تنهای تنهای تنها» در آرژانتین

در دومین روز از هفته فیلم عمار در آرژانتین فیلم‌های بلند سینمایی «تنهای تنهای تنها» و «قلاده‌های طلا» مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

بازخبر / اکران آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی ظرف ۲ روز گذشته با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. علاقه بیش از حد مخاطبین و صف طولانی این جشنواره باعث شد تا یکی از مجریان معروف و پرطرفدار در برنامه تلویزیونی خود درباره نمایش فیلم‌های ایرانی در شهر بوئنوس آیرس صحبت کند.

روز گذشته ساعت های ۱۸ و ۲۰ به وقت آرژانتین به ترتیب فیلم‌های «تنهای تنهای تنها» و «قلاده‌های طلا» به نمایش درآمد که با اقبال خوبی مواجه شد.

در دومین روز از برگزاری آثار برگزیده جشنواره مردمی عمار فیلم های «چراغ‌های روشن» ، «علمک» و «بازار محبت۳» به همراه انیمیشن «سلیمان و مورچه» در شهر بوئنوس آیرس به نمایش درآمد.

فابیو سوریتا مسئول هفته فیلم جشنواره عمار در آرژانتین است که شبکه تلویزیونی هفت و کانال ۲۳ از محبوب ترین و مهمترین شبکه های تلویزیونی آرژانتین هستند که علاوه بر پخش تیزر این هفته فیلم با فابیو سوریتا مسئول برگزاری هفته فیلم جشنواره عمار در آرژانتین گفتگوی مفصل تلویزیونی داشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *