آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دانشور : تصویب مبلغ ۴ میلیارد تومان در راستای تکمیل ۵ پروژه ورزشی در حاجی‌آباد

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از تصویب مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل پنج پروژه ورزشی در شهرستان حاجی آباد از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده ۱۸۰ خبر داد.

بازخبر ، غلامعلی دانشور ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش‌های همگانی در حاجی‌آباد و در جمع مسؤولان شهرستان حاجی‌آباد با بیان اینکه ورزش و تلاش بر توسعه نشاط در میان جامعه به‌دلیل آثار سودمند بی‌شماری که حاصل انجام فعالیت‌های جسمانی است تأثیر دارد، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان به‌عنوان متولی اصلی ورزش در استان، همیشه سعی داشته است با شناسایی مشکلات پیش روی ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، تربیت مربیان و … در توسعه این امر مهم که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «در این روزگار ورزش یک ضرورت برای جامعه ماست» گام بردارد.

وی از تصویب مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل پنج پروژه ورزشی در شهرستان حاجی‌آباد از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده ۱۸۰ خبر داد و افزود: امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم برخی از پروژه‌های عمرانی را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص کمک مالی به هیأت‌های ورزشی حاجی‌آباد نیز گفت: مبلغ ۵۰ میلیون ریال حواله وسایل و امکانات ورزشی در اختیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی‌آباد قرار داده شده است تا بین تیم‌های ورزشی شهر و روستا توزیع نماید.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد نیز ورزش را بخش مهمی از زندگی انسان‌ها خواند که نقشی مهم در تندرستی، بهداشت، رشد فردی و اجتماعی، سلامت روحی، تربیت نیروی سالم، انتقال و معرفی فرهنگ هر جامعه دارد و باعث توسعه و تعالی در تمامی زمینه‌ها خواهد شد.

حمید جهانگیری افزود: نباید تصور کرد که ورزش امری بی‌ارزش است و صرفاً موجبات سرگرمی جوانان را فراهم می‌سازد که باید آن را جزء مهمی از فعالیت‌های زندگی به‌شمار آورد و این مهم بر عهده تمامی مسؤولان اجرایی شهرستان است.

در این جلسه ابراهیم ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های این اداره در سال جاری ارائه و از حمایت‌ها و همراهی‌های بی‌بدیل فرماندار حاجی‌آباد و مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *