ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان مطرح کرد

خسارت ۱۵۰۰ میلیارد ریالی سیل در شرق هرمزگان/ از ساخت و ساز در اطراف رودخانه‌‌ها پرهیز شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طبق برآوردهای صورت‌ گرفته میزان خسارت سیل اخیر در شرق هرمزگان بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است.

بازخبر / از بندرعباس، علیرضا صفا ظهر امروز پس از بازدید مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد و بررسی روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، اظهار داشت: برنامه‌‌ریزی و اجرای طرح‌هایی برای جلوگیری از وقوع سیل در این مناطق ضروری است.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌ها برای مهار سیل در این روستاها پرهیز از ساخت و سازها در اطراف رودخانه‌هاست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان درخصوص میزان دقیق خسارات وارده ناشی از این سیل، بیان داشت: در اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، تأسیسات، شبکه‌های آب و برق و اراضی کشاورزی به‌ویژه در شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، میناب، سیریک، رودان و بندرعباس وارد شده است.

صفا خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای صورت‌گرفته میزان خسارت سیل اخیر در شرق هرمزگان بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش فارس، در این بازدید از نزدیک مشکلات و خسارت وارده به اهالی روستاهای سیل‌زده بررسی و تعدادی از اهالی روستاها نیز که در جریان سیلاب دچار خسارت شده‌ بودند، مشکلات خود را با مسؤولان در میان گذاشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *