چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
بازار خودرو؛

تحویل خودروی صفر‌کیلومتر فقط با‌پرداخت ۵‌ میلیون‌تومان

برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت ۴میلیون و ۷۲۵ هزار تومان واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

بازخبر /  شرکت مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی را برای محصولات خود ارائه کرده است.
یکی از خودروهایی که می توان با پرداخت مبلغ اندک آن خریداری و  به صورت فوری تحویل گرفت خودروی ام وی ام ۱۱۰ فیس جدید است. برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت ۴میلیون و ۷۲۵ هزار تومان واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

پرداخت اقساط این خودرو به صورت یک فقره چک ۳ ماهه بدون بهره به مبلغ  ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و مابقی آن به صورت ۶  تا ۳۶ ماهه بسته به نوع انتخاب مشتری خواهد بود.

نر خ بهره در پرداخت ۶ تا ۱۲ ماهه ۱۰ درصد ، ۱۸ ماهه  ۱۳ درصد، ۲۴ ماهه ۱۵ درصد و ۳۰ ماهه و ۳۶ ماهه  ۱۸ درصد خواهد بود. این خودروها در ۲ تیپ متفاوت ارائه می شود.

متقاضیان برای خرید این خودرو  به صورت تحویل فوری می توانند به نمایدنگی برتر مدیران خودرو به آدرس تهران-  خیابان آزادی ، روبروی ایران فیلم( شعبه اول)،  میدان فاطمی – جنب وزارت کشور (شعبه دوم) نمایندگی ۲۴۶ حیدری مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۶۶۰۰۸۳۶۰(۳۰خط)، ۸۸۹۹۵۳۰۰ تماس حاصل و یا  به سایت WWW.MVM246.COM و یا لینکتلگرام mvmco246@ مراجعه کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *