آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امینی زاده : انتظار بیشتری از مدیران صنایع داریم/ نگاه به توسعه سواحل امیدبخش است

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه رفع مشکلات شهر و پاسخ به نیاز شهروندان نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دولتی مختلف است، گفت: در صورت همبستگی بیش از پیش در بخش‌های مختلف، می‌توان شاهد پیشرفت متوازن همراه با رضایت مردم باشیم.

بازخبر ، شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه رفع مشکلات شهر و پاسخ به نیاز شهروندان نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دولتی مختلف است، گفت: در صورت همبستگی بیش از پیش در بخش‌های مختلف، می‌توان شاهد پیشرفت متوازن همراه با رضایت مردم باشیم.

عباس امینی‌زاده اظهار کرد: وضعیت اقتصادی رو به رشد آینده و نگاه نظام جمهوری اسلامی ایران به توسعه شهرهای ساحلی به‌طور حتم جایگاه روشن‌تر و بالاتری برای شهر بندرعباس رقم خواهد زد.

وی با اشاره به جایگاه شهر بندرعباس از جهات مختلف، خاطرنشان کرد: دریامحور بودن مهمترین ویژگی بندرعباس است که این مزیت در کنار مردم نجیب و خونگرم باعث به وجود آمدن یکی از پرپتانسیل‌ترین شهرهای کشور شده است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه چنین شهری شایسته و نیازمند بهترین سطح خدمات است، تصریح کرد: ازلحاظ موقعیت قرارگیری در کنار دریای نیلگون خلیج‌فارس، ازلحاظ اقتصادی و تجاری و ازلحاظ مجتمع‌های صنعتی یکی از شهرهایی است که برای رسیدن به افق برتر نیاز به برنامه و سازوکار مهم‌تری و بهتری دارد.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مطرح‌شده این است که بندرعباس با رشد و پیشرفت صنایع نتوانسته در ۲۰ سال اخیر زیرساخت‌هایش را متناسب با آن ارتقا دهد، اضافه کرد: در تمام جهان و همچنین شهرهای مختلف کشورمان، نه تنها صنایع در توسعه محل استقرار، بلکه سایر بخش‌ها نیز سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیران صنایع بزرگ نیز با توجه به خدماتی که از شهر بندرعباس می‌گیرند و آلایندگی غیر قابل انکار، در توسعه منطقه محل استقرر خود و سهیم باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *