آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چرا منصوریان علیه رحمتی افشاگری کرد / شیطان استقلال کیست؟

سرمربی استقلال بعد از پشیمانی کاپیتان قصد نداشت در رسانه ها علیه او حرف بزند اما مصاحبه رحمتی با رسانه ها باعث شد سکوت نکند.

باز خبر,علیرضا منصوریان بعد از جر و بحث لفظی اش با سید مهدی رحمتی در فرودگاه اصفهان، همین که با سید رضا افتخاری تماس گرفت و گفت الان جناب رحمتی پیش من هستند و برای نیم فصل رضایتنامه می خواهند و اسم شان را در لیست فروش بگذارید، آرام شد و دیگر قصد نداشت درباره رحمتی با رسانه ها حرف بزند.

اما وقتی رحمتی پس از رسیدن به تهران موضع خود را عوض کرد و گفت تابع تصمیم سرمربی استقلال است.

بدین ترتیب عده ای از نزدیکان منصوریان به او گفتند رحمتی می خواهد با این کار تو را روبروی هواداران استقلال قرار بدهد و منصوریان هم روی خط برنامه ۹۰ رفت و حقایق را گفت. منصوریان به این جمع بندی رسید که اگر حرف نزند بازی به نفع رحمتی تمام می شود!

همین شد که روی خط برنامه عادل رفت و گفت رحمتی از ما رضایتنامه خواست. البته حرف تازه ای هم نبود چون شب قبل نیز سید رضا افتخاری گفته بود میان رحمتی و کادر فنی ما اختلاف پیش آمده و باید تلاش کنیم مهدی در استقلال بماند اما حرف منصوریان از این جهت ارزش پیدا کرد که رحمتی مدعی شده بود اصلا اعتراضی نکرده و به هیچ وجه بابت یک بازی نیمکت نشینی از استقلال نمی رود!

از سوی دیگر رحمتی که از نیمکت نشینی در استقلال شاکی بود، بعد از بازگشت از اصفهان پیامی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و مدعی شد به هر کسی اعتماد نکنید شیطان هم یک فرشته بود!

حامیان منصوریان این پیام را متلکی به سرمربی استقلال دانستند و مدعی شدند منظور رحمتی این است که به منصوریان کمک کرده سرمربی استقلال شود و حالا منصوریان می خواهد او را کنار بگذارد اما رحمتی در برنامه ۹۰ گفت منظورم سرمربی استقلال نبود و روی صحبتم با کسی بود که در خانه ام نان و نمک خورد و پشت سرم حرف زد!

حالا همه می خواهند بدانند این آدم که رحمتی او را شیطان نامیده کیست؟

سه گزینه بیشتر وجود ندارد یا حمید بابازاده که با حمایت رحمتی مربی دروازه بانی استقلال شد و حالا از حسینی حمایت می کند یا محمد خرمگاه که رفیق مهدی بود و حالا به منصوریان می گوید رحمتی به من و مدافعان استقلال اهانت کرده و اگر بازی کند، من نیستم و یا حنیف عمران زاده که رفیق رحمتی بوده و حالا می گوید او مافیای استقلال است و می خواهد علیه اش افشاگری کند!

به نظر شما این کسی که نان و نمک رحمتی را خورده و به خانه اش می رفته و حالا پشت سرش حرف می زند، کیست که به شیطان تشبیه شده است؟

در هر صورت به نظر می رسد رحمتی در حال تلاش است نام خود را از لیست خروج درآورد!

پسندیدم(22)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *