آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مرادی: فولاد هرمزگان نیازمند یک مدیر بادوام و ماندگار است/این اقدام توهین به مردم هرمزگان است

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت در واکنش به حواشی وجود آمده پیرامون انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت:این حرکت جز توهین به مردم هرمزگان امری دیگر نبوده و امیدوارم مسئولین در این اقدام خود تجدیدنظر کنند تا بار دیگر فولاد هرمزگان به‌عنوان صنعتی مهم در کشور حامی ورزش و سایر حوزه‌های استان هرمزگان باشد.

مرادی

بازخبر ، احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: این اقدام به‌هیچ‌وجه درست نبوده و نیست زیرا مجموعه فولاد هرمزگان نیازمند یک مدیر بادوام و ماندگار است که حضور فیزیکی صد در صد در این مجموعه داشته باشد.

وی بابیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک مجموعه ملی است و مدیری می‌خواهد که وقت خود را صرف خدمت تمام‌وقت کند، تصریح کرد: باید کسی در چنین مجتمعی سکان‌دار باشد که برجذب نیرو، مدیریت و اقتصاد فولاد هرمزگان فعالیت و برنامه داشته باشد.

مرادی اظهار کرد: انتخاب هراتیان به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان و اعلام عدم سکونت در بندرعباس امری نگران‌کننده است و باعث تأسف نه‌تنها بنده بلکه کلیه شهروندان استان هرمزگان است.

این نماینده مجلس با درخواست از مدیریت عالی استان هرمزگان به‌منظور ورود به این موضوع و برخورد با متخلفین، اضافه کرد: به‌طور حتم انتظار واکنش از سوی مدیرت عالی استان در این زمینه‌داریم و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت این اقدام ناصحیح را پیگیری خواهم کرد تا تجدیدنظری در این موضوع صورت بگیرد.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت بابیان اینکه در زمان مدیریت گذشته فولاد هرمزگان ورزش کارگری در این مجتمع صنعتی شکوفا و استعدادهای زیادی کشف‌شده بود، تصریح کرد: آقاجانی از تمامی ظرفیت‌ها برای بهره‌وری مطلوب کارگران این شرکت بهره برد و در زمان وی ورزش کارگری فولاد رشد و جهش قابل‌توجهی داشت.

مرادی اضافه کرد: با رفتن آقاجانی وضعیت ورزش کارگری در این مجتمع دچار نا به سامانی شد و به‌خوبی می‌توان ضعف مدیریت در تمامی امور شرکت فولاد هرمزگان را مشاهده کرد.

وی در پایان با اشاره به نارضایتی مسئولین و مردم از چنین اتفاق تأسف باری، افزود: این حرکت جز توهین به مردم هرمزگان امری دیگر نبوده و امیدوارم مسئولین در این اقدام خود تجدیدنظر کنند تا بار دیگر فولاد هرمزگان به‌عنوان صنعتی مهم در کشور حامی ورزش و سایر حوزه‌های استان هرمزگان باشد.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *