اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

چگونگی اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، چگونگی در اولویت قرار گرفتن استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش را تشریح کرد.

بازخبر ، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام هستند؟»، اظهار داشت: سال گذشته در شرایط برابر این اولویت برای استخدام وجود داشت.

وی افزود: فرزندان فرهنگیان برای ورود به آموزش و پرورش حتماً باید در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و در شرایط برابر با سایر افراد می‌توانند در اولویت استخدام قرار گیرند.

بطحایی تصریح کرد: آمار دقیقی از ورود فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال گذشته ندارم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در پذیرش افراد از طریق کنکور سراسری و جذب در دانشگاه فرهنگیان تأثیر و اولویتی برای فرزندان فرهنگیان نداریم، خاطرنشان کرد: این اولویت و تأثیرگذاری فقط مربوط به آزمون‌های پس از دریافت مدرک تحصیلی لیسانس و آزمون‌های استخدامی که آموزش و پرورش به صورت سراسری برگزار می‌کند، است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *