آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مشاور ورزشی منطقه آزاد قشم از تهران آمد؛

افشارزاده: ورزش قشم را متحول خواهیم کرد

مشاور ورزشی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر توانمندی‌های بومی استان هرمزگان، بتوان تحولی در خور در شرایط ورزشی این جزیره ایجاد کرد.

بازخبر ، مشاور ورزشی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر توانمندی‌های بومی استان هرمزگان، بتوان تحولی در خور در شرایط ورزشی این جزیره ایجاد کرد.

بهرام افشارزاده با تایید انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: این انتصاب صورت گرفته و بر همین اساس برنامه کاری مدونی نیز برای پیگیری امور ورزشی جزیره قشم به مدیرعامل و هیات مدیره جزیره ارائه شده است. امیدواریم که با کمک هیات مدیره و مدیرعامل محترم جزیره قشم بتوانیم استعدادهای ورزشی این منطقه خصوصا جزیره قشم را بارور کرده و کمکی به رشد  و توسعه این جزیره مستعد انجام دهیم.

وی افزود: در راه رسیدن به اهداف مدیریتی‌ام، همانند گذشته به کمک همه دوستان از جمله وزارت ورزش  و جوانان و اداره کل منطقه آزاد قشم و سایر مسئولان و مرتبطان امور ورزشی استان هرمزگان نیازمندیم. ان‌شاء‌الله با حمایت همه دوستان و توکل بر خدا فعالیت ورزشی‌ام در جزیره قشم را دنبال خواهم کرد.

سرپرست سابق باشگاه استقلال با اشاره به زیرساخت‌ها و توانمندی‌های جزیره قشم، گفت‌: قشم دارای مساحت زیادی است، ۱۳۰ کیلوگرم طول و ۱۵ کیلومتر عرض این جزیره می‌تواند بستری برای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و مرکز اردوهای ورزشی کشور و منطقه تبدیل کند. مردم منطقه نیز عاشق ورزش و فوتبال هستند که می‌توان با حمایت استان و مسئولان جزیره تغییرات مثبتی را در این جزیره ایجاد کرد.

وی با اشاره به سابقه حضورش در جزیره کیش، ابراز امیدواری کرد که به لحاظ امکانات ورزشی شرایط قشم به مراتب بهتر از پیش شود

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *