ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان:

۱۷۶هزار نوبت توسط رانندگان به صورت مجازی در پایانه بندرعباس اخذ شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۱۷۶ هزار نوبت توسط رانندگان به صورت مجازی درپایانه بندرعباس اخذ شد.

بازخبر, به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، علیرضا مجرد اظهارداشت: با راه‌اندازی سیستم‌های هوشمند در پایانه بار بندرعباس انقلاب در IT برای مجموعه حمل و نقل کشور صورت گرفته که استقبال بی‌نظیر رانندگان حاکی از این امر است زیرا استان هرمزگان تنها استانی است که سیستم‌های نرم‌افزاری از قبیل سیستم نوبت‌دهی، اعلان بار، نصب وب کیوسک، سیستم پیامکی و نوبت‌دهی مجازی نصب و بهره‌برداری شده‌است.

وی بیان‌داشت: از ابتدای این طرح که از ۲۷ تیرماه ۹۵ شروع شده تا آخر مهر ماه سال جاری تعداد ۱۷۶ هزار و ۶۱۸ نوبت توسط رانندگان به صورت مجازی اخذ شد که ۶۴ درصد از کل نوبت‌های صادره به صورت مجازی بوده و در مدت اشاره شده ۱۷۵ هزار و ۹۹ مجوز صادر که می‌توان گفت ۷۵ درصد نوبت‌های مجازی موفق به دریافت مجوز شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره‌ای به تعداد نوبت‌ها و مجوزهای صادره در ۶ ماهه اول سال‌جاری گفت: در مدت مذکور تعداد ۲۷۸ هزار و ۶۴۴ نوبت و تعداد ۲۳۰هزار و ۱۹۲ مجوز از اعلان بار صادر که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲٫۴ درصد افزایش داشته‌است.

مجرد، در جمع روسای ادارات و واحدهای اداره‌کل در پایانه بار بندرعباس تصریح‌کرد: بطور میانگین به ازای هر روز ۱۶۸۴ بارنامه از سالن اعلان بار صادر شده و تعداد یک‌میلیون و ۱۲۸هزار و ۶۸۴ بارنامه صادر که شاهد کاهش ۱۱٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم، در ۶ ماهه اول ۱۳۹۵ تعداد ۴۱ ۲۷۸ بارنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته‌است.

وی گفت: اقداماتی مناسب و قابل ذکری که در سنوات گذشته مانند برنامه ریزی جهت صدور بارنامه برای مسافت‌های کوتاه که موجب جلوگیری از هرگونه تخلف شد منجر به کاهش بـار و افزایش درآمد پایانه بار بندرعباس شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به عملکرد در پایانه بار بندرعباس بیان‌کرد: در مدت ۶ ماهه اول سال ۹۵ نظارت مستمر بر شرکت‌های حمل و نقلی شامل کنترل میدانی از غرفه شرکت‌ها، کنترل سیستمی از عملکرد شرکت‌ها در ارجاع محصولات در اغلان بار، همچنین کنترل بارنامه‌های صادره و بررسی شکایات رانندگان از شرکت‌ها و ارسال تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی مانند بارگیری خارج از سیستم و عدم رعایت نرخ عرف و نظارت بر عملکرد رانندگان و ملاقات با بیش از ۴۰ نفر راننده در خصوص رفع مشکلات و بررسی احضارات رانندگان صورت پذیرفته‌است.

مجرد همچنین با اشاره به تعداد آمار نوبت و مجوز صادر شده در سال گذشته ابرازداشت: در مجموع ۱۲ ماهه سال ۹۴ به صورت میانگین هر روز ۱۲۰۰ مجوز از اعلان بار صادر شده که با توجه به کمبود بار در این سال آمار کاهشی بارنامه‌های صادره از مبدا شهرستان بندرعباس بیانگر کاهش ۲۶ درصدی مجوزهای صادره است.

وی در ادامه نوید از افزایش تعداد کیوسک‌های پایانه‌بار داد و گفت: تعداد کیوسک از ۴ عدد در سالجاری به ۱۱ عدد می‌رسد که این وب کیوسک نشان می‌دهند که در پایانه بار چیزی بنام خواب وجود ندارد بلکه خود معطلی است که ئبا نصب سیستم وب کیوسک بروی اپلیکیشن موبایل رانندگان می‌توانند نوبت خود را دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: جهت رفاه حال رانندگان زحمتکش بی‌ادعا اقداماتی از قبیل نصب سیستم‌های سرمایشی در سالن‌های اعلان بار، نصب ۶ دستگاه آبسردکن، نصب ۱۶دستگاه برج‌های ۳۰متری نور، بهسازی محوطه مسجد ابوالفضل (ع)، اجرای سیستم فاضلاب، اصلاح و بهسازی خوابگاه رانندگان، نصب ۴ دستگاه خودپرداز ATM ثابت و یک عدد خودپرداز سیار در ۶ ماهه اول سال۹۵ صورت گرفته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *