آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آغاز به کار دو نیروگاه با حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلار از بیستم شهریور !

با توجه به نیازهای کشور و در راستای تامین منافع عمومی درحوزه های مرتبط با انرژی، صنعت، کشاورزی و پزشکی در۱۰ سال آینده اعتبارهای ویژه ای به صنایع هسته ای اختصاص می یابد.

بازخبر / علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از ساخت دو نیروگاه جدید هسته ای در بوشهر از بیستم شهریورماه جاری خبر داد.
 وی اعلام کرد ؛ مدت زمان پیش بینی شده برای ساخت این نیروگاه ها ۱۰سال است.
صالحی که  در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز قزوین سخن می گفت، اضافه کرد: با ساخت این نیروگاه ها سالیانه شاهد صرفه جویی۲۲میلیون بشکه نفت در کشور خواهیم بود.
وی حجم سرمایه گذاری مربوط به این دو نیروگاه ها را ۱۰میلیارد دلار اعلام کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مشارکت همتایان روسی در ساخت  دو نیروگاه گفت: در قرارداد همکاری با طرف های روس به استفاده از توان فنی صنایع داخلی در اجرای این طرح توجه شده است.
صالحی بر توانمندی های کشور در حوزه انرژی هسته ای، تأکید کرد و افزود ؛ با توجه به نیازهای کشور و در راستای تامین منافع عمومی درحوزه های مرتبط با انرژی، صنعت، کشاورزی و پزشکی در۱۰ سال آینده اعتبارهای ویژه ای به صنایع هسته ای اختصاص می یابد.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *