اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس صورت گرفت

برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و دست‌اندرکاران هیات جانبازان و معلولین هرمزگان

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور، حامیان، مربیان و سرپرستان هیات جانبازان و معلولین استان هرمزگان برگزار شد.

بازخبر /مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور، حامیان، مربیان و سرپرستان هیات جانبازان و معلولین هرمزگان شامگاه یکشنبه از سوی هیات مربوطه برگزار شد.

این مراسم با حضور احمد مرادی و رئیس هیات جانبازان و معلولین استان، مدیرکل بهزیستی هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از جانبازان و معلولین در سالن اختصاصی این هیات برگزار شد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: افتتاح سالن ویژه جانبازان و معلولین و ایجاد فضای مناسب ورزشی در سراسر استان از مهمترین دستاوردهای این هیات در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

احمد مرادی بیان کرد: به مناسبت هفته پارالمپیک و کسب موفقیت‌های اخیر ورزشکاران جانباز و معلول استان از ۲۰ نفر از این قهرمانان قدردانی شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد تا این عزیزان با فراق بال بیشتری به ورزش خود ادامه دهند.

در ادامه مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن قدردانی از ورزشکاران جانباز و معلول و رئیس و اعضای هیات استان اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول باعث افزایش روحیه و بروز توانمندی آن‌ها خواهد شد.

مهین عسگری گفت: بالا رفتن توانمندی جانبازان و معلولان باعث ارتقای سطح کیفیت زندگی و نشاط و شادابی آنان خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر دیگر نهادهای مربوطه از ورزش جانبازان و معلولان حمایت کنند سطح کیفی ورزش آنان پیشرفت خواهد کرد و می‌توانند به مقام‌های بالاتری دست یابند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از مربیان، دست‌اندرکاران و حامیان ورزش جانبازان و معلولان استان هرمزگان قدردانی شد.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *