اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در گلایه از روند کند تکمیل مسجد جامع بندرعباس؛

آیت الله نعیم آبادی: تبعیض ناروای مجموعه فولاد را قبول نداریم + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه کمک به ساخت مساجد باید در همه جای کشور یکسان باشد، گفت: این تبعیض که مجموعه فولاد برای ساخت مصلای اصفهان دوازده میلیارد تومان کمک کند اما برای مسجد جامع بندرعباس که بزرگ‌ترین مسجد جامع کشور است تنها ۱۰۰ میلیون تومان کمک کند، پذیرفتنی نیست.

 باز خبر,نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه کمک به ساخت مساجد باید در همه جای کشور یکسان باشد، گفت: این تبعیض که مجموعه فولاد برای ساخت مصلای اصفهان دوازده میلیارد تومان کمک کند اما برای مسجد جامع بندرعباس که بزرگ‌ترین مسجد جامع کشور است تنها ۱۰۰ میلیون تومان کمک کند، پذیرفتنی نیست.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در حاشیه نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس،ادامه داد: برای دریافت کمک مالی به اصفهان سفر کردیم و پس از دیدار با استاندار اصفهان به گفته وی، مجموعه فولاد به مصلای اصفهان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان کمک کرده که شش میلیارد آن پرداخت و شش میلیارد دیگر نیز قرار است در آینده نزدیک پرداخت شود.

وی افزود:  این در حالی است که همین مجموعه بعد از مدتی تنها مبلغ  ۱۰۰میلیون تومان برای ساخت مصلای جامع بندرعباس واریز کردند که ما این تبعیض را قبول نداریم.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان پیش‌ازاین در آخرین نشست شورای اداری استان در حضور معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز گلایه‌مندی از تبعیض‌های ناروای برخی صنایع استان در حمایت از ساخت‌وسازهای فرهنگی مذهبی اظهار کرده بود: کمک کردن به مساجد و مکان‌های مذهبی باید در چارچوب و قاعده باشد و  این‌که به اصفهان کمک شود حرفی نیست اما نباید در ساخت مسجد جامع بندرعباس که از ورود اسلام به ایران تاکنون بزرگ‌ترین مسجد کشور است کوتاهی شود.

وی افزود: اگر هرمزگان از استان اصفهان برخوردارتر شده و یا هست که قبول، باید به استان ضعیف‌تر کمک کرد اما این مطلب در خصوص اصفهان و هرمزگان صدق نمی‌کند، اگر هم آقایان ساخت مسجد جامع بندرعباس را صلاح نمی‌دانند که حرف دیگری است.

لازم به توضیح است که در ادامه نشست شورای اداری استان، معاون اول رئیس‌جمهور دستور پی گیری این موضوع را از طریق وزیر صنعت معدن و تجارت، صادر کرد.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *