ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

امینی زاده :چتر حمایتی شهرداری بر سر ورزش هرمزگان گسترده‌تر می‌شود/ بندرعباس آماده میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی

شهردار بندرعباس گفت: چتر حمایتی شهرداری بندرعباس بر سر بخش‌های مختلف ورزش استان گسترده‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش بازخبر ،عباس امینی‌زاده با بیان اینکه مجموعه شهرداری بندرعباس بخش مهمی از ورزش استان هرمزگان را مورد حمایت خود قرار داده است، افزود: حمایت از تیم‌های ورزشی جزو سیاست‌های مهم شهرداری بندرعباس است.
وی با اشاره به اینکه در بخش ورزشی، تیم‌های مورد حمایت شهرداری بندرعباس افتخارات زیادی را برای جامعه ورزشی استان کسب کرده‌اند، افزود: مردم نیز از موضوع حمایت‌های ورزشی توسط شهرداری بندرعباس ابراز رضایت دارند و علاوبر آن، مدیریت عالی استان نیز اخیرا در سخنانی نسبت به این مسئله صحه گذاشته است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه ورزش هرمزگان باید رشد کند و به‌عنوان یک ضرورت اجتماعی در ورزش قهرمانی ورود کرده‌ایم، اضافه کرد: برای پیشرفت ورزش نباید شهرداری مواخذه شود بلکه چند دستگاه اجرایی و صنعتی دیگر ورود کنند و چه میزان قدرت مطالبه از آن ها را در خود تقویت کرده ایم زیرا نوجوان هرمزگانی نگاهش باید به همین تیم باشد.
امینی زاده با اشاره به اینکه بودجه ورزش شهرداری بندرعباس به دو درصد هم نمی‌رسد، افزود: شهرداری تبریز بیش از ۸ درصد از بودجه خود را به ورزش اختصاص داده پس نباید به دنبال تخریب شهرداری باشیم زیرا اکنون وضعیت حمایت از ورزش در هرمزگان مناسب نیست و اگر شهرداری در بحث حمایت از ورزش ورود نکند شاهد رکود در این بخش خواهیم بود که دیگر شاید حیات آن کار آسانی نباشد.

وی بابیان اینکه اگر شهرداری بندرعباس نباشد فاتحه ورزش هرمزگان خوانده‌شده است، اضافه کرد: انتقادم به این است که فرق هرمزگان با خوزستان یا اصفهان چیست که آن‌ها ۱۰ تیم فوتبال دارند اما هرمزگان یک تیم هم با هزار زحمت جمع می‌کند مگر ازلحاظ بودجه و درآمد هرمزگانی چه کمبودی نسبت به آن‌ها دارد که صنایع در آن استان‌ها از ورزش حمایت می‌کنند اما در هرمزگان امتناع می‌ورزند.
شهردار بندرعباس با اشاره به اقدامات زیربنایی شهرداری بندرعباس در بحث ورزش، خاطرنشان کرد: از زمان حضورم در شهرداری بندرعباس از مدرسه فوتبال تا رده امید تیم فوتبال راه‌اندازی و اکنون دو ملی‌پوش رده نوجوانان به فوتبال کشور داده‌ایم و در رشته‌های بسکتبال، والیبال و ووشو به دنبال راه‌اندازی مدارس آموزشی هستیم.

وی بابیان اینکه بین ۱۵ تا ۲۰ تیم شهرداری در سراسر کشور وجود دارد که در رشته فوتبال به‌صورت حرفه‌ای ورود کرده‌اند، اظهار کرد: برای خرید امتیاز تیم فولاد یزد پا جلو گذاشتیم اما با چنان مقاومتی از سوی استاندار، نماینده ولی‌فقیه، شهردار و اعضای شورای شهر یزد مواجه شدیم که نشان داد در همه جای کشور به دنبال به دست آوردن امتیاز هستند اما در هرمزگان به دنبال از دست دادن اندوخته‌هایی که با هزار زحمت به‌دست‌آمده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد زیرساخت‌های ورزش محلات اشاره و بیان کرد: ساخت زمین‌های ورزشی متعدد در صنوات گذشته و بهره‌برداری از چند مورد آن طی هفته دولت سال جاری، نشان‌دهنده تعهد شهرداری در قبال شهر است.
امینی‌زاده همچنین به بهره‌برداری از یک زمین فوتبال ساحلی در روزهای گذشته اشاره و اظهار کرد: این زمین ورزشی از محل اعتبارات داخلی شهرداری و طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است.
شهردار بندرعباس افزود: با بهره‌برداری از این زمین استاندارد فوتبال ساحلی، بندرعباس آمادگی میزبانی از مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی را نیز دارد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *