اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کافه رستوران کاکتوس

یکی از بهترین کافه رستوران های خوب بندرعباس

کافه رستوران کاکتوس بندرعباس مجموعه‌ای مدرن و شیک است که انواع فست‌فودها و غذاهای ایتالیایی در آن سرو می‌شود.

کافه رستوران کاکتوس بندرعباس مجموعه‌ای مدرن و شیک است که انواع فست‌فودها و غذاهای ایتالیایی در آن سرو می‌شود.

این رستوران در رسالت شمالی ، میدان صادقیه و بوستان کاکتوس  قرار دارد که برای رسیدن به آن کافی‌ست راهی شهرک انصارالمهدی بندرعباس شوید.

اگر پس از ساعت‌ها بندرگردی احساس کردید که دلتان یک غذای خوشمزه می‌خواهد، به تابلوهای شهری اطراف نگاهی بیاندازید؛ نام محله فروزان یا شهرک انصارالمهدی را می‌بینید؟ اگر بله، کار تمام است. خود را به بوستان کاکتوس برسانید.

در ابتدای ورود عطر گل‌های ختمی و چمن‌های نم‌زده حال خوشی به شما می‌دهد. کمی قدم بزنید. در قسمت‌های میانی پارک یک ساختمان مدرن با شیشه‌های قدی خواهید دید؛ بی‌تردید کافه رستوران کاکتوس است.

این کافه زیبا، به طرز دل‌فریب و ماهرانه‌ای چیدمان شده است. در همان نگاه اول متوجه میز و صندلی‌های فلزی، تابلو، گلدان و دیگر اکسسوری‌های مدرن آن خواهید شد. اکنون نوبت انتخاب غذا یا نوشیدنی است. چه چیزی میل دارید؟ استیک، پاستا، برگر، پیتزا، رپ، لازانیا، پیش‌غذا یا سالاد.

کافه رستوران کاکتوس بندرعباس در فضای گرم و صمیمی، با کادری مجرب و کاربلد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

در اینجا مشتری‌ها می‌توانند برای ساعتی استراحت کرده و غذا یا نوشیدنی دلخواهشان با کیفیتی کم‌نظیر میل کنند. انواع دمنوش‌های سرد و گرم، چای، قهوه، آب‌میوه، در کنار کیک‌های روزانه، در کافه کاکتوس سرو می‌شوند که طعم خوش آن‌ها خاطره‌ای خوش‌تر برایتان رقم خواهد زد.

هتل‌هایی که در حوالی کافه رستوران کاکتوس بندرعباس قرار دارند شامل :هتل سفید، هتل گلشهر و هتل فروغ، هستند. اگر در هر کدام از این هتل‌ها اقامت داشته باشید، تنها با پنج تا ۱۰ دقیقه رانندگی به کاکتوس خواهید رسید.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *