ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

طارمی در مسیر علی دایی شدن

این روزها خبرهایی که در مورد مهدی طارمی منتشر می شود برای فوتبال دوستان ایرانی جذاب است.

بازخبر/چند روزی است که بحث حضور احتمالی مهدی طارمی در بایرن مونیخ داغ شده و البته همچنان نام الهلال هم در این میان شنیده می‌شود. طبعاً در این رابطه نظر خود مهدی و مسؤولان باشگاه پورتوی پرتغال بسیار مهم است اما نزدیکان و دوستان طارمی می گویند او خیلی علاقمند است که شرایط حضورش در بایرن مونیخ آلمان فراهم شود. بزرگترین و پر افتخار ترین تیم آلمان و یکی از بهترین تیم‌های اروپا که نامش هر فوتبالیستی را وسوسه می‌کند.

اگر قرار باشد مهدی طارمی به روند رو به رشد خود ادامه بدهد، باید به تیمی به مراتب بزرگتر از پورتو برود.البته پورتو هم اصلا تیم کوچکی نیست اما به هر حال خیلی ها عقیده دارند بایرن مونیخ آلمان می تواند یک گزینه جذاب و ایده آل برای ستاره تیم ملی باشد. از طرفی الهلال فقط از نظر مالی می‌تواند مهدی را تهییج کند اما بحث بایرن مونیخ کاملاً متفاوت است و بسیاری از دلسوزان و دوستان نزدیک مهدی به او توصیه کردند که اگر می تواند فرصت حضور در بایرن مونیخ را از دست ندهد. ما بازیکنانی چون علی دایی را در بایرن مونیخ داشتیم و طبعاً حضور طارمی در این تیم برای رسانه های ورزشی و مردم فوتبالدوست از جذابیت‌های بسیاری برخوردار است.

طارمی حتماً در این رابطه با پدرش و کارشناسان فوتبال که مورد اعتماد هستند، مشورت خواهد کرد. در نهایت امیدواریم این بازیکن بهترین تصمیم را بگیرد و همچنان روند رو به رشد خود را ادامه بدهد اما به هر حال نمی توان کتمان کرد که نام بایرن مونیخ بسیار وسوسه کننده است و خیلی از کسانی که مهدی را دوست دارند، دعا می کنند که او پیراهن این تیم بزرگ و پر افتخار را بر تن کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *