ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
انعقاد تفاهم نامه همکاری استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی مدارس کشور؛

بیش از یک هزار کلاس درس در هرمزگان احداث و تکمیل می‌شود

تفاهم نامه همکاری مشترک بین «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان و «خان محمدی»، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در تهران با حضور «قویدل»، مدیر کل آموزش و پرورش و «باوقار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس در قالب احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز 1409 کلاس درس طی مدت 2 سال منعقد شد.

بازخبر/«مهدی باوقار زعیمی»، سرپرست نوسازی مدارس کشور در خصوص این تفاهم نامه اصافه کرد: این تعداد کلاس درس با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 100 میلیارد تومان طی مدت 2 سال که با توافق 50 درصدی هزینه ها از سوی استاندار هرمزگان ا زمحل مسوولیتهای اجتماعی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان و 50 درصد دیگر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور از محل منابع ملی تامین می شود، به فضاهای آموزشی استان هرمزگان افزوده می گردد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در شهرک پیامبر اعظم و شهرستانهای میناب و قشم بسیار کم است، افزود: این تفاهم نامه در راستای عدالت آموزشی،محرومیت زدایی و توزیع مناسب جغرافیایی مدارس در استان هرمزگان منعقد گردیده است.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان همچنین به جمع آوری کلاس‌های کانکسی در مدارس دایر و اتمام پروژه های نیمه تمام در استان با انعقاد این تفاهم نامه اشاره داشت و خاطرنشان کرد:احداث، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه کلاس در مدارس نیازمند و تجهیز مدارس در مناطق محروم از اهم موارد دیده شده در این تفاهم نامه می باشد که مورد تاکید ویژه استاندار محترم و رییس محترم نوسازی مدارس کشور بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *