اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سازنده یخچال صندوقی

سازنده یخچال صندوقی این مدل از یخچال‌ ها را در دو نوع خانگی و صنعتی تولید و به بازار عرضه کرده‌ است که البته انواع صنعتی آن رواج بیش تری دارد، به‌ طوری‌ که امروزه انواع و اقسام فریزرهای صندوقی از نوع یخچال فروشگاهی  را در بازار می‌ توانید ببینید که هدف آن‌ ها جلوگیری از فساد مواد غذایی مختلف می‌ باشد. این نوع یخچال ها نیز مانند دیگر یخچال‌ های صنعتی از تنوع در ابعاد و اندازه برخوردار هستند که متناسب با سلیقه افراد است.

سازنده یخچال صندوقی این مدل از یخچال‌ ها را در دو نوع خانگی و صنعتی تولید و به بازار عرضه کرده‌ است که البته انواع صنعتی آن رواج بیش تری دارد، به‌ طوری‌ که امروزه انواع و اقسام فریزرهای صندوقی از نوع یخچال فروشگاهی  را در بازار می‌ توانید ببینید که هدف آن‌ ها جلوگیری از فساد مواد غذایی مختلف می‌ باشد. این نوع یخچال ها نیز مانند دیگر یخچال‌ های صنعتی از تنوع در ابعاد و اندازه برخوردار هستند که متناسب با سلیقه افراد است. یعنی سازنده یخچال صندوقی به ذائقه و سلیقه مصرف‌ کنندگان مختلف احترام گذاشته و این یخچال‌ ها را در ابعاد متنوع تولید کرده‌ است. ما در این مقاله به سازنده یخچال صنعتی و ویژگی‌ های این نوع یخچال می‌ پردازیم.

 

معرفی یخچال صندوقی

برای آشنایی بیش تر با سازنده یخچال صندوقی در ابتدا بهتر است با این نوع یخچال و ویژگی‌ های آن آشنایی داشته باشید. همان‌ طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم یخچال صندوقی در دو نوع خانگی و فلزی تولید و عرضه می‌ شود که البته نوع صنعتی آن رواج بیش تری دارد. این یخچال‌ ها نیز مانند دیگر یخچال‌ ها جهت نگه‌ داری مواد غذایی مختلف استفاده می‌ شوند و از تنوع در رنگ و طرح برخوردار هستند و در ابعاد مختلفی نیز تولید می‌ شوند. اجزای این یخچال‌ ها از اواپراتور، کندانسور، کمپرسور، ترموستات و گاز تشکیل شده‌ است که هر کدام از این قسمت‌ ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند.

انواع یخچال صندوقی

یخچال صندوقی به دو نوع تولید و عرضه می‌ شود که در این قسمت به معرفی هر کدام از آن‌ ها می‌ پردازیم.

یخچال صندوقی خانگی

سازنده یخچال صندوقی خانگی یا همان فریزر صندوقی این نوع از یخچال‌ ها را برای خانه‌ های کوچک و یا خانواده‌ های کم‌ جمعیت طراحی و تولید کرده‌ است که از مزیت آن‌ ها اشغال فضای بسیار کم در آشپزخانه‌ ها می‌ باشد. البته ذکر عنوان فریزر صندوقی بهتر از یخچال صندوقی خانگی است، چون در واقع این نوع از محصولات مانند یک فریزر عمل می‌ کنند، اما قابلیت تبدیل شدن به یخچال صندوقی خانگی را نیز دارند. این نوع یخچال ها در حجم ۲۰۰ لیتری و مدل‌ های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می‌ شوند. این نوع یخچال در مقابل یخچال ایستاده فروشگاهی هستند.

یخچال صندوقی صنعتی

دسته دوم از یخچال‌ های صندوقی نوع فروشگاهی آن‌ ها است و همان‌ طور که از نام شان پیداست برای مکان‌ های مختلفی مانند فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، فست فودها و مکان‌ هایی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع از یخچال‌ ها قابلیت نگه‌ داری انواع و اقسام بستنی‌ ها، مواد گوشتی، فرآورده‌ های لبنی و غیره را دارند.

 

راهنمای خرید یخچال صندوقی

سازنده یخچال صندوقی برخی ویژگی‌ ها را برای این نوع از یخچال‌ ها طراحی و اجرا کرده‌ است که با توجه به آن‌ ها می‌ توانید انتخاب بهتری داشته باشید. برخی از این موارد عبارت هستند از:

عایق‌ بندی

عایق‌ بندی یخچال صندوقی نقش بسیار مهمی در اجرای سیستم سرمایشی و هم چنین جلوگیری کردن از اتلاف انرژی دارد، یعنی هر چقدر که عایق‌ بندی یخچال بهتر باشد، اتلاف انرژی آن بسیار کم و در نتیجه مصرف برق آن نیز کم خواهد بود. فریزرهای صنعتی معمولاً با پلی یورتان عایق‌ بندی می‌ شوند.

طراحی بدنه

سازنده یخچال صندوقی این یخچال‌ ها را با طراحی و زیبایی بدنه منحصر به‌ فرد تولید و ارائه می‌ کند که البته دوام و استحکام بالایی نیز دارند، جا به جایی آن‌ ها آسان است، قابل حمل هستند. بنابراین می‌ توان به‌ راحتی آن‌ ها را از مکانی به مکان دیگر برد.

رتبه انرژی

بیش تر یخچال‌ های صندوقی نسبت‌ به انواع یخچال‌ ها مصرف انرژی کم تری لازم دارند و بدیهی است که هر چقدر میزان مصرف انرژی کم‌ تر باشد استفاده آن بهینه‌ تر خواهد بود.

شرایط آب‌ و هوایی

این نوع یخچال‌ ها نیز مانند هر نوع یخچال صنعتی دیگری برای همه نوع شرایط آب‌ و هوایی گزینه مناسبی نیستند، یعنی سازنده یخچال صندوقی برخی از این مدل‌ ها را جهت مناطقی با آب‌ و هوای سردسیر و برخی دیگر را متناسب با آب‌ و هوای گرمسیری طراحی و تولید کرده‌ است، پس هنگام خرید حتماً به این نکته مهم دقت داشته باشید و یخچالی را تهیه کنید که متناسب با شرایط آب‌ و هوایی منطقه تان باشد.

 

نحوه خرید و شرایط نگه‌ داری یخچال صندوقی

برای آشنایی بیش تر با نحوه نگه‌ داری و شرایط خرید یخچال صندوقی و هم چنین آشنایی با سازنده یخچال صندوقی به شرکت ایران برودت مراجعه کنید. این شرکت ارائه کننده انواع و اقسام فریزرهای صنعتی، یخچال‌ های صنعتی، چیلرها، فیلترها و مواردی از این قبیل است. برای نگه‌ داری آن نیز به موارد نکات زیر دقت داشته باشید:

  1. استفاده کردن از محافظ برای کنترل کردن ولتاژ برق ورودی به داخل یخچال
  2. رعایت کردن فاصله استاندارد یخچال از دیوار و دیگر وسایل آشپزخانه بخصوص وسایل گرمایشی مانند آبگرم‌ کن
  3. تعبیه کردن یخچال در مکان‌ های خشک و دور از آب و رطوبت
  4. دور نگه‌ داشتن یخچال صندوقی از تابش مستقیم نور خورشید

مطمئناً هر چقدر که ایمنی یخچال صندوقی بالاتر باشد، شرایط نگه‌ داری کردن آن نیز کم‌ هزینه‌ تر و راحت‌ تر خواهد بود. پس سعی کنید از همان ابتدای خرید انتخاب خوبی داشته باشید و یخچال را از برندهای معتبر و شناخته‌ شده تهیه کنید که در این خصوص نیز می‌ توانید شرکت ایران برودت را انتخاب کنید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *