اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دردسر تعویض عجیب و غریب کارلتو

اشتباه باورنکردنی: شاید رئال 3-0 بازنده شود!

اتفاق عجیب در جریان دیدار رئال مادرید برابر ختافه رخ داد که ممکن است برای این باشگاه دردسرساز شود.

بازخبر/رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد ممکن است مشکلی جدی برای رئال مادرید ایجاد کند. این اتفاق در دقیقه 84 و زمانی رخ داد که ادواردو کاماوینگا به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

رئال مادرید در آن لحظه تعویضی انجام داده بود که ابتدا با ترک زمین توسط مارکو آسنسیو و حضور آلوارو اودریوزولا به جای این بازیکن همراه بود. در آن زمان آسنسیو زمین بازی را کاملا ترک کرده و از محدوده فنی خارج شده بود.

اما زمانی که کاماوینگا اشاره کرد که نیاز به تعویض دارد، تصمیم عوض شد و در نهایت مارتینز مونوئرا، داور بازی، دستور داد که بازیکن فرانسوی به جای آسنسیو زمین بازی را ترک کند و مشکل همین جا شکل گرفت.

در بند سوم قانون بین المللی فوتبال به صراحت آمده: «تعویض‌ها زمانی کاملا تایید شده و تاثیرگذار است که بازیکن تعویضی وارد زمین بازی شود، از آن زمان بازیکنی که از زمین بیرون رفته نیمکت نشین است و بازیکنی که از روی نیمکت به زمین رفته به عنوان بازیکن آزاد به بازی ادامه خواهد داد.»

بر این اساس، آسنسیو کاملا زمین بازی را ترک کرده و به بازیکن روی نیمکت تبدیل شده بود و دیگر اجازه نداشت که بار دیگر به زمین برگردد. در این صورت کاماوینگا باید در زمین می‌ماند یا اگر نمی‌توانست، رئال باید 10 نفره به کارش ادامه می‌داد.

این آخرین تعویضی بود که کارلو آنچلوتی داشت و او پیش از این فرلان مندی، ادن هازارد، فدریکو والورده و دنی سبایوس را بیرون کشیده بود تا تونی کروس، وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ و ماریانو دیاز را وارد بازی کند.

به این ترتیب، باشگاه ختافه حالا می‌تواند شکایتی را تا پیش از ساعت دو بعدازظهر سه‌شنبه این هفته به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کند.

اگر صحت این اتفاق تایید شود ممکن است نتیجه این بازی 0-3 به سود ختافه شود و جریمه‌ای بین شش تا 9 هزار یورو هم برای رئال مادرید در نظر گرفته شود. این سه امتیاز شاید فایده‌ای برای رئال نداشته باشد اما برای ختافه که در تلاش برای فرار از سقوط است بسیار مهم خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *