ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
خوردن دل و روده حیوانات!

رژیم باورنکردنی هالند به سبک هانیبال لکتر

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، برای حفظ آمادگی و فیزیکی بدنی فوق العاده‌اش از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کند.

بازخبر/هالند نشان داده که علاقه خاصی به گلزنی دارد و با به ثمر رساندن 51 گل زده در 46 بازی به تهدیدی جدی برای رئال مادرید در بازی امشب تبدیل شده است.

او در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیسی به ستاره درخشان این رقابت‌ها تبدیل شد و نامش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا مطرح کرد تا بسیاری به تحسین او روی بیاورند.

فیزیک بدنی فوق العاده این بازیکن باعث شده که او از سایرین متمایز باشد و ثابت می‌کند که برای رسیدن به این شرایط از نوجوانی در زمین‌های نروژ بسیار تلاش کرده است.

غذا یکی از رازهای ارزشمند موفقیت این ستاره سیتی است و موضوعی است که خودش هم در مستندی که از زندگی‌اش به نام “هالند: تصمیم بزرگ” ساخته شده به آن اعتراض کرده است.

هالند در این مستند می‌گوید که از رژیم غذایی‌ای به سبک هانیبال لکتر پیروی می‌کند که شامل خوردن دل و روده، جگر یا قلب حیوانات است چون آنها سرشار از ویتامین، آهن یا منیزیم هستند. خوردن این گوشت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شش هزار کالری در روز دریافت کردند که باعث رشد ماهیچه‌ها و دوری از مصدومیت پس از دیدارهای سنگین می‌شود.

او در این باره گفت: «شما معمولا این گوشت را نمی‌خورید اما من نگران مراقبت از بدنم هستم. فکر می‌کنم خوردن غذاهای باکیفیت و محلی موضوع بسیار مهمی در این زمینه است.»

از سوی دیگر باید به این نکته توجه شود که هالند تصمیم گرفته از آبی بنوشد که با استفاده از سیستم خاص و پیچیده‌ای تصفیه می‌شود. راز مهم دیگر او این است که هر روز صبح در معرض نور خورشید قرار بگیرد چون برای بهبود ریتم و تپش قلب بسیار مفید است.

یکی دیگر از رازهای ارزشمند هالند درباره رژیم غذایی‌اش مربوط به معجون جادویی است که چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی هم نشان داد.

روزنامه سان که تحقیقات گسترده‌ای روی این نوشیدنی انجام داده توانسته به اجزای شگفت‌انگیزی که در آن به کار رفته دست پیدا کند. در این گزارش آمده: «ارلینگ اغلب در تمرینات مشغول نوشیدن شیکی است که متشکل از شیر، کلم پیچ و اسفناج است. او تمامی سبزیجاتی که اکثر مردم از آنها متنفر هستند را می‌گیرد و به هر شکلی می‌خورد چون می‌داند که برای بدنش مفید است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *