ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
با قراردادی تاریخی و رکوردشکن

انتقال لیونل مسی به الهلال قطعی شد!

خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.

بازخبر/قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و با توجه به شرایط به وجود آمده ادامه حضور او در پارک دو پرنس غیرممکن به نظر می‌رسد.

شایعات بسیاری درباره علاقه بارسلونا به بازگرداندن این بازیکن به نوکمپ در چند هفته اخیر به گوش می‌رسید و سفر او به این شهر باعث شد که بیش از پیش به این شایعات دامن زده شود و حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی بازگشت او را قطعی بدانند.

اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و همچنین قوانین سختگیرانه فرپلی مالی اعمال شده از سوی لالیگا باعث شد که انتقال او به این باشگاه عملا بسیار دشوار شود.

سفر مسی به عربستان سعودی که با خشم مدیران پی اس جی و محرومیت دو هفته‌ای او همراه شد، شایعات جدیدی را درباره احتمال حضور او در لیگ این کشور در کنار کریستیانو رونالدو مطرح کرد. حالا خبرگزاری فرانس پرس خبر داده که توافق نهایی مسی با باشگاه الهلال عربستان برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده انجام شده و او تابستان امسال به خاورمیانه نقل مکان خواهد کرد.

گفته می‌شود که این باشگاه قراردادی به ارزش 505 میلیون دلار را برای این ستاره آرژانتینی آماده کرده که به زودی امضا خواهد شد و فوتبال‌دوستان می‌توانند بار دیگر شاهد رقابت مسی و رونالدو در دو تیم رقیب در یک لیگ باشند. اتفاقی که شاید کمتر کسی انتظار تکرار آن را داشت.

این ادعا در حالی مطرح شده که ساعاتی قبل اکیپ خبر داده بود که آنتونلا روکوزو، همسر مسی، با ایده پیوستن او به الهلال و زندگی در عربستان سعودی موافق نیست و این موضوع را مانعی بر سر انجام این انتقال دانسته بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *