اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عکس| افشاگری موعود بنیادی‌فر از پنالتی که برای پرسپولیس گرفت

داور بازی پرسپولیس و پیکان با انتشار تصویری در فضای مجازی از دلیل اعلام کردن پنالتی به سود سرخ‌ها پرده‌برداری کرد.

بازخبر/دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، گلی که شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی به ثمر رساندند از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما تصمیم موعود بنیادی‌فر برای اعلام این پنالتی با اعتراض گسترده اعضای تیم پیکان مواجه شد.

در ادامه کارشناسان به بررسی صحنه جنجالی پنالتی روی پریرا پرداختند و به این نتیجه رسیدند که این اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه بوده است البته پس از این مسابقه به صورت دقیق مشخص نبود بنیادی‌فر برخورد مدافع پیکان با پریرا را پنالتی اعلام کرده یا اینکه برخورد توپ به دست محمد علی کاظمی؟

بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: “آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *