اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نامجومطلق: رابطه ساپینتو با بازیکنان خیلی خوب است

تا VAR نیاید، همین آش است و همین کاسه!

پیشکسوت آبی ها معتقد است که تصمیمات اشتباه داوری روی روند تیم های لیگ تاثیر گذاشته است.

بازخبر/ایمان گودرزی؛ باخت در دربی و پیروزی سخت مقابل پارس جنوبی استقلال را این روزها با چالش جدیدی مواجه کرده است. خیلی‌ها انگشت انتقاد به سمت ساپینتو و بازیکنان استقلال نشانه رفته‌اند و این روزها از تیم استقلال انتقاد می‌کنند. در مورد شرایط فعلی استقلال به سراغ مجید نامجو مطلق بازیکن و مربی سابق استقلال رفتیم تا نظر او را در خصوص این مسائل جویا شویم.

برد دیرهنگان استقلال مقابل پارس جنوبی باعث شد انتقاداتی به تیم وارد شود، بازی با پارس جنوبی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال در این بازی خیلی خوب و منطقی بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد، پس نباید از استقلال انتقاد کرد. در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد و کاملاً طبیعی است که تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌تر بازی می‌کنند مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی دارند. استقلال هم در این بازی پرانگیزه نشان داد و با توجه به شرایط جدول در لیگ برتر، استقلال می‌خواهد در جام حذفی حتماً قهرمان شود.

احتمال تقابل استقلال و پرسپولیس در فینال حذفی…
درست است. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها هم بی‌صبرانه در جام حذفی انتظار پرسپولیس را می‌کشند.

دلیل باخت استقلال در دربی را چه می‌دانید؟
به نظرم در این بازی بازیکنان و ساپینتو به خاطر بازی با هوادار دچار غرور کاذب شدند و همین مسأله باعث شکست استقلال شد. ضمن اینکه دربی شرایط خاص خودش را دارد همه چیز به همان نود دقیقه داخل زمین برمی‌گردد. نه به بازی قبل ربط دارد و نه به شرایط بعد از آن. همان نود دقیقه و اتفاقاتش همه چیز را رقم می‌زند.

استقلال این فصل سابقه جبران هشت امتیاز را دارد به نظر شما در زمان باقیمانده باز هم می تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟
درست است. اما شما در نظر بگیرید که فقط سه بازی دیگر باقی مانده است. در این سه بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد. من الان هم می‌گویم سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و یک امتیاز این طرف و آن طرف می‌تواند تکلیف قهرمانی را تغییر دهد.

خیلی‌ها بر این عقیده هستند استقلال در دو بازی اخیر افت کرده و دیگر از آن بازی روان و زیبای این تیم خبری نیست! نظر شما در این خصوص چیست؟
اما به نظر من استقلال افت نکرده است. استقلال هنوز هم فوتبال زیبایی را به معرض نمایش می‌گذارد. ضمن اینکه این چیزی که من در قاب تلویزیون می‌بینم رابطه بازیکنان و ساپینتو بسیار خوب است و همین مسأله تاکنون به استقلال کمک زیادی کرده است.

اما اتفاقات این دو بازی اخیر باعث شده تا بحث تبانی با هوادار یک بار دیگر داغ شود.
اصلاً این‌طور نیست. من پیش از این هم گفتم غرور کاذب بعد از بازی با هوادار باعث شد تا در بازی دربی برنده نشویم و ربطی به تبانی و این حرف‌ها ندارد.

سه بازی در لیگ برتر استقلال پیش رو دارد این سه بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
هر سه تیمی که قرار است با استقلال بازی کنند قوی هستند و قابل احترام. استقلال باید فارغ از نتایج بازی‌های رقبا فقط به سه امتیاز بازی خودش فکر کند.

اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها این روزها خودشان را غرق مسائل داوری کردند و همین نکته آنها را از مباحث فنی دور کرده است.
تا زمانی که وی ای آر نیاید همین آش است و همین کاسه. به هر حال یک اشتباه داور می‌تواند باعث ضرر جبران‌ناپذیر یک تیم باشد اما اگر وی ای آر نیاید شرایط داوری همین‌طور پیش می‌رود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *