ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اقدام مسلحانه در سیستان و بلوچستان/ ترور و شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان

رئیس پلیس آگاهی سراوان صبح امروز در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی او به شهادت رسید.

تسنیم نوشت:خودروی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان در جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود ساعت 7:10 صبح امروز توسط افراد ناشناس در چهارراه «ناهوک» داخل شهر سراوان مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفت.

در پی این حادثه و تیراندازی به خودرو به وسیله سلاح کلاشینکف، رئیس پلیس آگاهی سراوان به شهادت رسید و همسرش که در خودرو همراه او بود با دو گلوله مجروح شده است.

ترور کور و شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل و شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان در یکی از خیابان‌های شهر سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در ساعت 7 و 10 دقیقه صبح امروز رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده در یکی از خیابان‌های شهر در حال تردد بود، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های پلیس‌های تخصصی به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند در محل حادثه حضور دارند.

بازپرس ویژه قتل در صحنه شهادت رئیس پلیس سراوان حاضر شد

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده قضایی برای شهادت رئیس پلیس شهرستان سراوان و همسرش خبر داد.

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: صبح امروز افراد ناشناس به سمت خودروی رئیس پلیس اگاهی شهرستان سراوان تیراندازی کردند که منجر به شهادت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان و همسر وی شده است.

وی افزود: بلافاصله بازپرس ویژه قتل در صحنه حادثه حاضر و پرونده قضایی برای شناسایی عاملان این حادثه انجام شده است.

شمس آبادی افزود: تاکنون فردی در ارتباط با این حادثه دستگیر نشده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *