اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پیش‌بینی باورنکردنی فردی که می‌گوید از آینده آمده!

فردی که خود را مسافر زمان معرفی می‌کند و می‌گوید که از سال ۲۶۷۱ آمده است، هشدار می‌دهد که قرار است، موجودات فضایی به زمین بیایند!

بازخبر/پریسا عباسی– این «توریست یا مسافر زمان»، پستی را در تیک تاک به اشتراک گذاشته که موجودات فضایی هزاران نفر را خواهند ربود تا آنها را به سیارات دیگر ببرند و زندگی را در سال ۲۰۲۳ برای همیشه تغییر دهند.

این یک ادعای تکان دهنده از این مسافر فرضی زمان با نام «رادیان‌تایم‌تراولر» در تیک تاک است که این متن را در زیر ویدیوی خود گذاشته: «بله، من یک مسافر واقعی زمان هستم، و دنیا به زودی به پایان خواهد رسید.»

او این ویدیوی عجیب را با این پیش‌بینی ادامه می‌دهند که :«یک گونه از موجودات فضایی بسیار متخاصم می‌آیند تا زمین را بگیرند، و ما برنده نخواهیم شد.»

این “مسافر زمان” در گزارش‌های خود در مورد آینده، راه کاری را نشان می‌دهد که تا حدودی آرامش‌بخش است: “گروهی از موجودات فضایی که جهان آنها نیز توسط این دشمنان ویران شده است، برخی از ما را نجات خواهند داد.”

مطرح‌ کردن این ادعاهای عجیب با واکنش‌های جالبی هم روبه‌رو شده است. برای نمونه فردی نوشته است: «به این هپروت می‌گویند نه حضور موجودات فضایی.»

از قضا این دست پیش‌بینی‌ها در فضای مجازی سابقه دارد و در همین رابطه فردی نوشته است: «آن ۱۰ نفری که قرار بود ابرقدرت شوند چه شدند؟ این اتفاق هرگز نیافتاد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *