ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پاسخ کوبنده فرمانده‌کل ارتش ایران به تهدید رئیس ستاد ارتش اسرائیل

سرلشکر موسوی در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به‌روزشده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه “ما بدون کمک آمریکا نیز قادر به حمله به ایران هستیم”، گفت: این اظهارات در راستای تقویت روحیه نظامیان و ترمیم مشکلات داخلی این رژیم است.

وی افزود: هرکس اندک آشنایی با امور نظامی دو طرف داشته باشد به‌خوبی درمی‌یابد که رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به‌روزشده یکی از عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس ماست.

فرمانده‌کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن است و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آنها را تسریع می‌بخشد./تسنیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *