ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ثبت‌نام این افراد در انتخابات مجلس ممنوع شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، در انتخابات مجلس ممنوع شد.

علی حدادی با اشاره به نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: در جلسه امروز موارد ارجاعی صحن مجلس از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی کردیم. تمام موارد ارجاعی اصلاح و برای تصویب نهایی در صحن به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون، ماده ۴ طرح مذکور که مرتبط به احزاب و انتخابات تناسبی بود به دلیل حذف موضوع انتخابات تناسبی از این طرح، حذف شد. همچنین در شرایط عمومی داوطلبان بر ۵ سال سابقه مدیریت اجرایی یا آموزشی در بخش عمومی و غیر عمومی تاکید شد.

وی بیان کرد: طبق قانون برخی مسئولیت‌ها برای ثبت نام در انتخابات مجلس باید از سمت خود استعفا دهند که در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس بازه زمانی استعفا از ۲ ماه قبل از زمان ثبت نام به ۶ ماه افزایش پیدا کرد. همچنین طبق مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون نگیرد، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن مجلس مورد بررسی نهایی قرار می‌گیرد.

مصوبات مذکور صرفاً در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصویب شده و در صورتی قابل اجراست که در صحن مجلس هم تصویب و از سوی شورای نگهبان تأیید شود./خبرگزاری مهر

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *