ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آقای میرسلیم! چطور تاناکورا کسر شأن ملت نیست اما خودروی خارجی ایمن کسر شأن است؟

چطور واردات و سوار شدن بر هواپیمای از رده خارج خطوط هوایی ازبکستان، کسر شأن ملت ایران نیست؟ رونق عجیب فروش لباس تاناکورای خارجی، پر شدن کمپ های پناهندگی خارجی ها از ایرانیان و… کسر شأن نیست، ولی سوار شدن بر خودروی ایمن و با کیفیت خارجی کسر شأن است؟

حبیب رمضانخانی، فعال اقتصادی نوشت:

این توئیت ذوق زدگی مصطفی میرسلیم از لغو مجوز واردات خودروی کارکرده خارجی، توسط او و دوستانش در مجمع تشخیص مصلحت است. همو که با عضویت در هیات مدیره چندین شرکت خودروسازی، از مخالفان اصلی واردات خودرو در این سال ها بوده است.

قابل تامل، این اقدامات به نام حمایت از تولید داخلی، نه تنها کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل را ارتقا نداده، بلکه باعث شده مردم ایران با درآمد ناچیز، برای خرید این خودروها با وجود چندین سال انتظار، چند برابر مشابه خارجی نیز هزینه کنند.

آنوقت در توجیه دلیل مخالفت، او و برخی، چون عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن، سوار شدن بر خودروی کارکرده خارجی را کسر شأن و منزلت مردم ایران عنوان می کنند.

در پاسخ باید گفت: چطور واردات و سوار شدن بر هواپیمای از رده خارج خطوط هوایی ازبکستان، کسر شأن ملت ایران نیست؟رونق عجیب فروش لباس تاناکورای خارجی، پر شدن کمپ های پناهندگی خارجی ها از ایرانیان و…کسر شأن نیست، ولی سوار شدن بر خودروی ایمن و با کیفیت خارجی کسر شأن است؟/اعتمادآنلاین

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *