ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
برترین ها معرفی شدند

رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهال و نوجوان هرمزگان

فینال رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان جمعه ۱۶ دی‌ماه با حضور جمعی از مسؤولین استانی با رقابت مدعیان این رقابت ها برگزار شد.

بازخبر/رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان که از آبان‌ماه سال جاری با حضور تیم‌های خانه ووشو، خانه تلاش، پدیدآوران، جنگجویان ووشو، و باشگاه آبفا از بندرعباس و تیم هیأت ووشو بندرلنگه، تیم هیأت ووشو شهرستان میناب و تیم هیأت ووشو شهرستان رودان در قالب دو گروه الف و ب با نام جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده بود با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در هفته پایانی این دوره از مسابقات لیگ استان تیم‌های هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه و جنگجویان ووشو جهت کسب مقام سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند اما در رقابتی نزدیک دو تیم به تساوی رضایت دادند که یک بازی در وزن مشخص شده برای تعیین تیم برنده انجام شد و تیم و تیم جنگجویان ووشو توانست نماینده بندر لنگه را شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کرد.

اما هفته پایانی و فینال رقابت‌ها لیگ ووشو جوانان استان با پیکار تیم‌های خانه تلاش و پدیدآوران ادامه یافت و که جدال دو تیم نتیجه ای جز تساوی نداشت تا برای تعیین برنده این دیدار یک بازی اضافه برگزار شود که تیم پدیدآوران با تمام تلاشی که از خود نشان داد نتیجه را واگذار کرد و به مقام دومی و نائب قهرمانی نائل آمد و تیم خانه تلاش با اقتدار قهرمان لیگ ووشو پسران استان شد و سکوی نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

تیم هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه بعنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها شناخته شد و نشان سانداکار برتر و فنی لیگ نیز از سوی کمیته فنی این دوره از مسابقات به محمدامین زینلی بازیکن تیم جنگجویان ووشو اهدا شد.

در مراسم اختتامیه لیگ ووشو استان ابتدا محمدامین عسکری‌زاده رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در جمع مسؤولین استانی بعنوان مهمان و حاضرین در سالن بازی‌های ضمن خوشامدگویی و تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران برگزار کنندگان لیگ، دقایقی به ایراد سخن پرداخت.

در پنجمین دوره رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهالان و نوجوانان استان از زحمات داوران با اهدای لوح سپاس تقدیر و مراسم اهدای مدال به بازیکنان توسط مسؤلین انجام شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *