ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغار «تولید انبوه» موشک‌های بالستیک ضدیگان‌های دریایی متحرک / رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد

ایسنا نوشت: سرلشکر باقری گفت: این موشک بالستیک از فضا با سرعت هشت ماخ و با برد هزار و ۵۰۰ کیلومتر، اهداف در حال حرکت را نقطه‌زنی می‌کند و ما آن را در اختیار داریم. در این شرایط دیگر ناو هواپیمابر و ناوگان‌های متجاوز؛ در فاصله هزار و ۵۰۰ کیلومتری سواحل ما امنیت ندارند و این دستاوردها توسط جوانان نخبه‌ به دست آمده است.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، در حاشیه دیدار با سربازان نخبه بیستمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشور گفت: ایران به تولید موشک‌های بالستیک با قابلیت انهدام یگان‌های شناور دریایی متحرک رسیده است.

وی افزود: آزمایش این موشک با موفقیت انجام شده و در حال تولید انبوه است. رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: کشور ایران با تولید این نوع موشک، جزو سه کشور دارنده دانش ساخت این موشک‌ها قرار گرفت.

سرلشکر باقری تأکید کرد: با در اختیار داشتن این نوع موشک، امنیت قابل توجهی در دریاهای پیرامونی ما، تا شعاع بیشتر از هزار کیلومتر ایجاد خواهد شد.

وی گفت: این موشک بالستیک از فضا با سرعت هشت ماخ و با برد هزار و ۵۰۰ کیلومتر، اهداف در حال حرکت را نقطه‌زنی می‌کند و ما آن را در اختیار داریم. در این شرایط دیگر ناو هواپیمابر و ناوگان‌های متجاوز؛ در فاصله هزار و ۵۰۰ کیلومتری سواحل ما امنیت ندارند و این دستاوردها توسط جوانان نخبه‌ به دست آمده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: جوانانی که سختی کشیدند تا این برتری‌ها را رقم زدند و این اتفاقات رخ دهد تا کشور به برتری برسد و این مسیری است که باید ادامه پیدا کند./ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *