ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان:

۴بانوی پیشکسوت هرمزگانی راهی مسابقات آسیایی تایلند شدند

چهار بانوی بازنشسته هرمزگانی در رشته دومیدانی راهی مسابقات پیشکسوتان آسیا جام تایلند شدند.

بازخبر/ «محسن دوادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان هرمزگان در دیدار با چهار بانوی ورزشکار پیشکسوت، با قدردانی از این چهار بانوی راه یافته به مسابقات پیشکسوتان جام آسیا ۲۰۲۳ در تایلند، گفت: دو میدانی ورزش پایه و مادر است.
دوادی افزود: اگر حمایات از این ورزش صورت گیرد، به طور قطع بستری برای رشد دیگر رشته های ورزشی نیز فراهم خواهد شد.
او با بیان اینکه «رسیدن به جایگاه های بزرگ در ورزش دو و میدانی بازنشستگان دور از دسترس نیست» تصریح کرد: با تقویت این رشته ورزشی در بین بازنشستگان می توانیم شاهد افتخار آفرینی های بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد که استان هرمزگان نیز بتواند صاحب نماینده دو ومیدانی در مسابقات المپیک به ویژه در بخش بازنشستگان شود.
در ادمه این دیدار، هر یک از بانوان ورزشکار به بیان مشکلات خود پرداخته و خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به رشته دومیدانی شدند.
گفتنی است «نسرین بارانی» در بخش دو سرعت ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، «فاطمه رضوانی»، «مریم قاسمی» و «عذرا فلاحت» در بخش پرتاب نیزه و دیسک راهی مسابقات آسیایی بازنشستگان ۲۰۲۳ در تایلند شدند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *