ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.

بازخبر/روح‌الله حسین‌زاده گفت: پلتفرم «ایران سفر» توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری بخش خصوصی به‌منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در بهمن‌ماه سال‌جاری رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

وی افزود: افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده تصریح کرد: بر این اساس با ۱۵ دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *