آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سینی های فینگرفود برای پذیرایی در مهمانی

فینگرفود از منظر لغوی به معنای غذای انگشتی است و به خوراکی‌هایی می‌گویند که ابعاد کوچکی دارند.

بازخبر/این نوع خوراکی‌ها معمولا به عنوان میان وعده، پیش غذا و… در نظر گرفته می‌شوند و صرف آن‌ها بسیار راحت و با انگشت یا ابزارهای ساده مانند چنگال یا قاشق صورت می‌گیرد. علاوه بر آن پخت و آماده­کردن این نوع غذاها نیز سریع و راحت انجام می‌شود. این ویژگی‌ها در کنار جذابیت و تنوع این نوع خوراکی‌ها، موجب شده برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها تهیه شوند.

بدین صورت یک شاخه دیگر به هنر آشپزی افزوده گردید که آن، تهیه و دیزاین سینی فینگرفود است. این هنر می‌تواند سینی‌های جذابی از فینگرفود برای پذیرایی در مهمانی را آماده و لذت دورهمی‌های شما را دو چندان کند. اگر مایل به خرید این سینی‌ها هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند اطلاعات بیشتری درباره این نوع خوراکی‌ها و نحوه خرید آن کسب کنید.

پذیرایی باشکوه با سینی فینگرفود و مزه

میزبانان ایرانی همیشه به دنبال بهترین پذیرایی از مهمان خود هستند. سینی فینگرفود به دلیل مزایایی که دارد، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن بهترین پذیرایی در دورهمی‌ها به حساب می‌آید. خرید این نوع سینی‌ها به شما کمک می‌کند که بدون صرف وقت، خوراکی‌های مورد نیاز مهمانی‌های خود را تهیه کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی به وسایل آشپزی مختلف، مواد غذایی و دستگاه‌های برقی گوناگون نخواهید داشت.

از طرفی این خوراکی‌ها به قدری جذاب، متنوع و خوشمزه هستند که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای محبوب خود را در سینی پیدا کند. این موضوع رضایت مهمانان را بالا می‌برد و مطمئنا از مهمانی لذت خواهند برد. از طرفی سرو راحت و بی دردسر سینی فینگرفود موجب می‌شود زمان کم‌تری به این کار اختصاص پیدا کند و مهمانان فرصت بیشتری برای معاشرت و تعامل با یکدیگر داشته باشند.

مزیت دیگری که خرید سینی فینگرفود برای شما به دنبال دارد، صرفه­جویی اقتصادی است. فینگرفودها خوراکی‌های بسیار سیر کننده‌ای هستند؛ به صورتی که حجم محدودی از آن می‌تواند تعداد افراد زیادی را سیر کند. در نتیجه هزینه‌ای که صرف خرید فینگرفود می‌شود، کم‌تر از تهیه سایر غذاهای مهمانی خواهد بود.

در صورتی که استفاده از سینی برای فینگرفود را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کنید، دیگر به سفره یا میز و صندلی‌های غذاخوری که فضا بسیاری را اشغال می‌کنند نخواهید داشت. بدین صورت مهمانان فضای بیشتری برای رفت­وآمد خواهند داشت. از طرفی اگر از غذاهای دیگری برای پذیرایی استفاده کنید، در پایان مهمانی با انبوه ظروفی که نیاز به شستشو دارند رو به رو خواهید شد؛ در حالی که پذیرایی با سینی فینگرفود این مشکل را ندارد.

طعم های هیجان انگیز با فینگر فودهای یامیران

یامیران، مجموعه‌ای باتجربه و کاردان است که در زمینه تهیه و پخش انواع سینی‌های فینگرفود فعالیت می‌کند. این مجموعه با ارائه محصولات غذایی متنوع و بسیار باکیفیت توانسته رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید. فینگرفودهایی که یامیران تولید می‌کند در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف رسمی، اداری یا دورهمی قابل سرو است.

برای آسان‌تر شدن دسترسی مشتریان به منو فینگرفودهای این مجموعه، سایتی نیز راه­اندازی کرده که به مشتریان امکان سفارش آنلاین انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را به صورت آنلاین می‌دهد. پس از ثبت سفارش، فینگرفودها در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده خواهند شد.

سینی های فینگرفود سبزیجات یامیران سلطان مزه های خاص

اگر به سبزیجات علاقه‌مند هستید، به سایت مجموعه یامیران سری بزنید. این مجموعه سینی‌های سبزیجات نیز دارد که متشکل از باکیفیت‌ترین محصولات گیاهی است. این سینی‌ها علاوه بر دیزاین زیبا و سلامت مواد غذایی، به دلیل قیمت مناسب بسیار محبوب هستند. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا با ثبت سفارس خرید سینی فینگرفود سبزیجات جذاب یامیران، به سراغ پذیرایی از مهمانان خود بروید.

۵ نوع از لذیذترین فینگرفودها برای مهمانی

فینگرفودها با استفاده از مواد غذایی مختلف می‌تواند تهیه شود. برخی از فینگرفودها مبتنی بر غذاهای ایرانی هستند و از مواد خوراکی سنتی ایرانی تهیه می‌شود. دسته‌ای دیگر از فینگرفودها متشکل از نان تست، سوسیس، پنیر پیتزا، خمیر یوفکا و… درست می‌شوند. البته سینی فینگرفود حاوی غذاهای شرقی و سایر فرهنگ‌ها نیز وجود دارند.

با وجود اینکه سلیقه‌ افراد بسیار متنوع است، اما برخی فینگرفودها توانسته‌اند نظر اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. برای مثال فینگرفودهایی که از مرغ، کالباس، سوسیس و… تهیه می‌شوند بسیار محبوب هستند. اگر می‌خواهید بهترین خوراکی‌ها را برای مهمانی خود تهیه کنید و همه مهمانان از آن رضایت داشته باشند، محبوب‌ترین سینی‌های فینگر فود را بشناسید. برای آشنایی شما، در ادامه 5 نوع از این سینی‌ها که در سایت مجموعه یامیران نیز به فروش می‌رسد را معرفی می‌کنیم.

  • سینی 20 عددی مینی پیتزا
  • سینی 20 عددی مینی ساندویچ
  • سینی 20 عددی سوسیس چوبی
  • سینی 35 عددی فیله سوخاری
  • سینی مخلوط برگر گوشت و مرغ
  • جمع بندي

    امروزه فینگرفودها به خوراکی‌های پایه مهمانی‌ها و دورهمی‌ها تبدیل شده است. این موضوع به دلیل صرفه­ جویی در وقت، تنوع موادغذایی، قیمت به صرفه و سرو راحت آن‌ها است. علاوه بر این، این نوع غذاها در دنیای امروز جنبه زیبایی هم دارند و برای چیدن میز نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر شما نیز یک دورهمی در پیش دارید، می‌توانید این سینی را تهیه کنید تا رضایت را در چهره مهمانان خود ببینید. همچنین با وجود انواع مختلف این غذاها می‌توانید تجربه یک خاطره خوب را در ذهن مهمانانتان رقم بزنید.

    در این مقاله به 5 نوع از لذیذترین انواع فینگرفودها که محبوبیت بیشتری دارند، اشاره کردیم. حال که با این تنوع سینی فینگرفود آشنا شده‌اید، می‌توانید آن‌ها را به میز پذیرایی خود اضافه کنید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *