ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فدراسیون فوتبال در آستانه توافق با کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مصر در آستانه توافق با فدراسیون این کشور برای گرفتن مبلغی است که بابت آن قصد شکایت به فیفا داشت.

بازخبر/کارلوس کی روش پیش از بازگشت دوباره به تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرمربی تیم ملی مصر بود. کی روش نتوانست با مصر جواز حضور در جام جهانی را کسب کند و پس از جدایی از این تیم، بابت دریافت مبلغی که نسبت به آن ادعا داشت، تهدید به شکایت به فیفا کرد.

اختلاف کی روش با فدراسیون مصر ظاهراً بر سر ۲۵ هزار دلاری است که بابت جریمه از قرارداد مربی پرتغالی کسر شده است اما این احتمال وجود دارد که مصری‌ها این مبلغ را به کی روش بدهند.

این ۲۵ هزار دلار معادل جریمه ای است که کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) برای سرمربی پرتغالی به دلیل غیبت در یکی از نشست‌های خبری در مسابقات جام ملت‌های آفریقا تعیین کرده بود.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصر در این خصوص به سایت ملعب النجوم تایید کرد که کی روش تمام حقوق مالی خود را با فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

او گفت: «فدراسیون فوتبال مصر در اجرای مفاد آیین نامه مبلغ ۲۵ هزار دلار را از قرارداد کی روش کسر کرد. هر جریمه ای برای مربی جریمه شخصی است و به همین دلیل مسئولیت پرداخت آن بر عهده کی روش است. البته اخیراً فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل انعطاف نشان داده است و به همین منظور و برای بازگرداندن ۲۵ هزار دلار به کی روش خواستار گرفتن نظر وزارت ورزش شده است.»

این منبع خبری ادامه داد: «فدراسیون مصر منتظر پاسخ وزارت ورزش است و در صورت موافقت وزارت، مبلغ جریمه به کی روش پرداخت می‌شود.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *