ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تداوم سرمای هوا و وزش باد شدید در هرمزگان/ دمای حاجی‌آباد به صفر درجه رسید

بامداد امروز کمینه دمای هوا در حاجی آباد به صفر و در شهر بندرعباس به ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

بازخبر/کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: بامداد امروز حاجی آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتی گراد سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با ۱ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۸ درجه بالای صفر رسید. جزایر سیری و بوموسی نیز با ۱۹ درجه سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین مناطق هرمزگان بودند.

مجتبی حمزه نژاد افزود: امروز شنبه ۲۴ دی ماه تا ظهر فردا کماکان استان هرمزگان تحت تاثیر فعالیت سامانه پرفشار سرد و وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی قرار دارد.

وی گفت: امروز (بویژه در ساعات صبح تا ظهر) در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان همچنین تنگه هرمز، نقاطی از دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی پیش بینی می‌شود و آب‌های تنگه هرمز، نقاطی از دریای عمان و شرق خلیج فارس نیز مواج می‌شود.
به گفته حمزه نژاد، بیشینه سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به محدوده ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد و وزش این بادها تا ظهر یکشنبه تداوم دارد.
وی توصیه کرد ضمن جلوگیری از تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.
کارشناس هواشناسی استان گفت: بعد از ظهر فردا یکشنبه به تدریج از سرعت باد کاسته می‌شود.
حمزه نژاد افزود: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در مناطق غربی خلیج فارس افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی گفت: فردا یکشنبه در برخی نقاط غربی استان احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.
کارشناس هواشناسی استان گفت: امروز نیز ماندگاری هوای سرد بویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به این موضوع تمهیدات لازم برای محافظت از محصولات کشاورزی در برابر باد و کاهش دما صورت گیرد.
حمزه نژاد افزود: از روز یکشنبه تا اواسط هفته، با افزایش ابرناکی، افزایش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای کمینه پیش بینی می‌شود.
وی گفت: از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه، یک سامانه بارشی از غرب استان وارد می‌شود و به تدریج تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه، همه مناطق استان را در بر می‌گیرد و این سامانه باعث رگبار باران، رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *