ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز ۲ پرو

دارندگان هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ می‌توانند هنگام فیلم‌برداری، صدای ۳۶۰ درجه ثبت کنند.

بازخبر/اگر از هدفون گلکسی بادز ۲ پرو استفاده می‌کنید اکنون روشی آسان برای ضبط فیلم با صدای فراگیر دردسترس شما قرار دارد. سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای این محصول ارائه کرده است که امکان ضبط صدای ۳۶۰ درجه را هنگام فیلم‌برداری فراهم می‌کند. درحالی‌که این ویژگی به‌دلیل استفاده یک میکروفون در هر هدفون، با صدای فراگیر حرفه‌ای مطابقت ندارد اما می‌تواند صدای واقعی‌تری از آن‌چه هنگام ضبط ویدیو رخ می‌دهد را به مخاطبان ارائه دهد.

به گزارش انگجت، ویژگی ضبط صدای ۳۶۰ درجه گلکسی بادز ۲ پرو در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد. این به‌روزرسانی ابتدا برای دارندگان گلکسی زدفلیپ ۴ و گلکسیف زدفولد ۴ منتشر می‌شود و احتمالاً به‌طور پیش‌فرض به سری گلکسی S23 نیز اضافه خواهد شد. اگر گلکسی S22 دارید احتمالاً درحال‌حاضر نمی‌توانید از ویژگی مذکور استفاده کنید.

به‌روزرسانی فوریه برای گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵قابلیتی به‌نام Camera Controller را به این ساعت‌ها اضافه خواهد کرد. با این ویژگی می‌توانید با حرکت انگشت یا چرخاندن قاب، از راه‌دور دوربین گوشی را زوم کنید. این قابلیت به‌خصوص برای ثبت عکس‌های گروهی بسیار مفید است.

عملکردهای جدید در ساعت‌های گلکسی واچ سری ۴ و ۵ و همچنین هدفون گلکسی بادز ۲ پرو فقط درصورتی مفید خواهند بود که از جدیدترین محصولات این شرکت استفاده کنید و به‌نظر می‌رسد سامسونگ با این اقدام قصد دارد طرفداران برند خود را به خرید گوشی‌های هوشمند جدیدش ترغیب کند. بدین‌ترتیب می‌توانید به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشید که حداقل تا مدتی دراختیار همه قرار نخواهند گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *