ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پشیمانی اینفلوئنسر کلمبیایی:

کاش اسم مسی را روی پیشانی‌ام تتو نمی‌کردم!

مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.

بازخبر/مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.
به گزارش “ورزش سه”، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران این تیم و هواداران لیونل مسی در سراسر دنیا شد.
این بازیکن نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش داشت و گل‌هایی که به ثمر رساند باعث شد که تیم لیونل اسکالونی پس از سال‌ها به رویای قهرمانی دوباره در جام جهانی برسد.
جمبز یکی از فوتبال دوستان غیر آرژانتینی بود که از این اتفاق بسیار خوشحال شد و تصمیم گرفت به شیوه خودش به مسی ادای احترام کند، شیوه‌ای که کمی با بقیه متفاوت بود.

او نام مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرد و سه ستاره نیز به نشانه سه قهرمانی آرژانتین در جام جهانی روی صورتش حک کرد و با وجود همه انتقادها از این کار ابراز رضایت کرد و گفت:« من به هیچکس آسیبی نزدم و کارم غیرقانونی نبوده است.»
با این حال، پس از گذشت چند روز به نظر می‌رسد که او دیگر چندان از این خوشحالی غیرمعمولی راضی نیست. جمبز با اشاره به واکنش‌هایی که دریافت کرده اظهار داشت:« من از زدن این تتو پشیمان هستم. این کار به جای این که حس مثبتی داشته باشد، حس منفی زیادی روانه من کرد، چه از نظر فردی و چه خانوادگی. فکر نمی‌کردم که به این زودی چنین حرفی بزنم چون به این کار افتخار می‌کردم اما حالا آرزو می‌کنم که کاش اسم مسی را روی پیشانی‌ام تتو نکرده بودم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *