ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نجات معجزه آسا داوری بین المللی ایران از مرگ/عکس

داور بین‌المللی والیبال ایران که برای قضاوت یکی از دیدارهای لیگ برتر والیبال عازم یزد شده بود، دچار سانحه تصادف شد.

بازخبر/روز گذشته (یکشنبه) هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدارها دو تیم ایفا سرام اردکان و هراز آمل به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شاگردان طلوع‌کیان به پایان رسید.

داور اول این دیدار محمد عشق‌دوست بود که با وجود تصادف شدیدی که برای او رخ داد اما با این حال به قضاوت بازی پرداخت. عشق‌دوست که ساکن تهران است شنبه‌شب با اتومبیل شخصی خود راهی یزد شد؛ اما ساعت ۳ صبح یکشنبه با یک کامیون تصادف می‌کند و در ادامه اتومبیل واژگون می‌شود.

تصاویر اتومبیل عشق‌دوست نشان می‌دهد این تصادف شدت زیادی داشته است؛ اما خوشبختانه این داور بین‌المللی در حال حاضر در سلامت است.

این اتفاق یکی از تبعات تصمیمات سازمان لیگ فدراسیون والیبال است. مسئولان این سازمان تصمیم گرفتند به جای تهیه بلیط هواپیما پول آن را به داوران پرداخت کنند تا آنها خودشان اقدام به تهیه بلیط هواپیما کنند؛ غافل از اینکه اکثر داوران ترجیح می‌دهند با اتومبیل شخصی یا تاکسی و اتوبوس سفر و پولی که برای خرید بلیط هواپیما به آنها پرداخت شده را پس‌انداز کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *