اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

تمسخر دوباره امباپه توسط مسی و دوستان/عکس

امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کن

بازخبر/آرژانتین بعد از ۳۶ ساله در جام جهانی به قهرمانی رسید و در قطر ثابت شد این است امیلیانو مارتینز اجازه نمی‌دهد هیچ چیزی از دست‌هایش رد شود. هرچیزی که به سمت دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بهترین دروازه‌بان جام جهانی ۲۰۲۲، فرستاده می‌شود، در نهایت در دست‌های او آرام می‌گیرد. همان اتفاقی که در جشن قهرمانی روز گذشته این تیم رخ داد؛ وقتی که او عروسکی که توسط یکی از هواداران به سمتش پرتاب شده بود را گرفت؛ عروسکی که چهره‌ای آشنا داشت…کیلیان امباپه!

بله، تصویر امیلیانو مارتینز در حالی که عروسکی با چهره امباپه را در جشن قهرمانی آرژانتین در دست داشت، به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ در روزی که مردم آرژانتین به خیابان‌ها رفته بودند تا از قهرمانان جهان استقبال کنند. و البته جای امباپه هم خالی نبود و آرژانتینی‌ها جوک‌هایی هم برای او ساخته بودند. این ستاره فرانسوی توانست در دیدار فینال سه گل بزند اما نتوانست دومین قهرمانی‌اش در جام جهانی را جشن بگیرد.
حضور دیبو مارتینز با عروسک امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین در فرانسه چندان با استقبال روبرو نشد و آنطور که اوله گزارش داده، لیونل مسی از این اتفاق مطلع نبود که دروازه بان تیمش عروسک هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن را در دست دارد.

مارتینز در حالی چنین حرکتی را انجام داد که پس از سوت پایان بازی در فینال لوسیل به سمت امباپه رفت و به همراه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، به ستاره حریف دلداری داد. اما در جشن قهرمانی کمی از رفتار سیاستمدارانه فاصله گرفت و روی دیگرش را به نمایش گذاشت.
شاید به همین خاطر بود که نشریه فرانسوی اکیپ هم او را در بین ۱۱ بازیکن منتخب جام قرار نداد، در حالی که مارتینز با نمایش‌های درخشانش، قطعا نقش بسیار مهمی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت.
این دروازه‌بان در جریان فینال و پس از آن اقلا سه حرکت بسیار جنجالی انجام داده که نامش را بیش از هر بازیکن دیگری جز مسی مطرح کرده است. گلری که البته از عوامل بسیار مهم قهرمانی آرژانتین بود. البته بازهم کمتر از مسی اما شاید در بعضی مواقع بیش از او مثل همین رفتار عجیب.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *