اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

علیرضا نصیری خبر داد:ارائه ۷ محصول فناورانه و دانش بنیان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری توسط محققان هرمزگانی

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از ارائه ۷ محصول فناورانه و دانش بنیان در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری توسط محققان هرمزگانی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.

بازخبر/به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: تعداد فناوری‌هایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار توسط پارک و مراکز رشد عرضه عرضه شده است بیش از ۷ محصول می باشد.

بر اساس این گزارش؛خیرالدین نیز با اشاره به اینکه ۲۰ طرح یارانه تجاری‌سازی به ارزش ۱۹ میلیارد تومان در دومین روز از هفته پژوهش و فناوری به امضاء رسید، توضیح داد: ۶۶ میلیارد تومان یارانه با امضای تفاهم نامه‌های طرح اعطای یارانه تجاری سازی فناوری منعقد شده که فردا نیز این تفاهم‌نامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان فضایی که در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال جاری به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص داده شده به متراژ ۲هزار و دویست مترمربع است.

کل فضای بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بالغ بر ۶۵۰۰ مترمربع متشکل از سالن های ۵، ۶، ۷ و ۲۷ است که سالن شماره ۶ به طور کامل در اختیار پارک های علم و فناوری و بخشی از سالن های ۵ و ۲۷ نیز به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد اختصاص دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *