اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی رسمی

شرکت ایده‌ی نوین تجارت لاتیدان که با نام تجاری اینوپال فعالیت می‌کند، برای شما بستری فراهم می‌کند که تمامی کارهای بانکی خود را در درگاه بانکی این شبکه انجام دهید. اینوپال به شما کمک می‌کند برای وصول مطالباتتان صفحه‌ی پرداخت اختصاصی ایجاد کنید تا پرداخت آنلاین خدماتی که ارائه می‌کنید، برای کاربران ساده‌تر شود.

شرکت ایده‌ی نوین تجارت لاتیدان که با نام تجاری اینوپال فعالیت می‌کند، برای شما بستری فراهم می‌کند که تمامی کارهای بانکی خود را در درگاه بانکی این شبکه انجام دهید. اینوپال به شما کمک می‌کند برای وصول مطالباتتان صفحه‌ی پرداخت اختصاصی ایجاد کنید تا پرداخت آنلاین خدماتی که ارائه می‌کنید، برای کاربران ساده‌تر شود.

همان‌طور که می‌دانید، اهمیت یک صفحه‌ی پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه فرایند انتقال پول باید به‌درستی انجام شود، امنیت حساب کاربران نیز بسیار مهم است.

در ادامه تعدادی با تعدادی از خدمات اینوپال یا همان پرداخت یار رسمی آشنا خواهید شد.

درگاه پرداخت برای فروشگاه اینترنتی

اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و کالاهای تولیدی خود را با پست به دست مشتریانتان می‌رسانید، داشتن یک درگاه پرداخت اختصاصی، هم کار شما را ساده می‌کند و هم خیال مشتریانتان را آسوده خواهد کرد.

شما با استفاده از خدمات اینوپال می‌توانید صفحه‌ی «سبد خرید» سایت خود را به یک درگاه پرداخت در اینوپال لینک کنید تا مبلغ محصولات تولیدی مستقیماً به حساب شما واریز شود.

درگاه پرداخت آنلاین برای ساختمان

جمع‌آوری شارژ ساختمان همیشه یکی از چالش‌های بسیار بزرگ مدیران ساختمان بوده است. شما با استفاده از بستر اینوپال می‌توانید یک درگاه پرداخت ایجاد کنید و با ارسال لینک آن در گروه ساختمان، افراد را برای پرداخت هزینه از طریق آن ترغیب کنید. داشتن درگاه پرداخت علاوه بر آنکه امنیت حساب شما را تأمین می‌کند، همسایگانتان را هم از سختی تقبل نقدی شارژ ساختمان معاف خواهد کرد.

مادرخرج‌ها چگونه می‌توانند از خدمات اینوپال استفاده کنند؟

اگر شما کسی هستید که موقع بیرون رفتن با دوستانتان دست به جیب می‌شوید و تمام هزینه‌های تفریح را یک‌جا تقبل می‌کنید و در مقابل همیشه در وصول سهم یا دونگ دوستانتان مشکل دارید، اینوپال مشکل شما را حل خواهد کرد. شما می‌توانید با ایجاد یک درگاه پرداخت و تعیین سهم هر فرد، به‌راحتی سهم هر فرد را وصول کنید.

درگاه پرداخت شخصی برای فریلنسرها

اگر صاحب یک کسب‌وکار خانگی هستید، مدیریت یک آموزشگاه را بر عهده دارید یا حتی در تاکسی‌های اینترنتی مشغول به کار هستید، به‌سادگی می‌توانید یک درگاه پرداخت شخصی ایجاد کرده و دستمزد خود را به‌صورت مستقیم از مشتریان دریافت کنید.

گروه‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها

فعالیت‌های داوطلبانه بسیار مهم است. اگر شما به‌عنوان یک فعال اجتماعی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنید و با برگزاری کمپین‌های مختلف درحال کمک به محیط‌ زیست ایران یا بهبود زندگی کودکان کار هستید، سیستم درگاه پرداخت اینوپال انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. یک خیریه یا NGO بهتر است به‌جای آنکه برای جمع‌آوری کمک‌های حامیانش از شماره‌کارت یا شماره‌حساب بانکی استفاده کند، با معرفی یک درگاه پرداخت امن کار آن‌ها را ساده کند.

داشتن یک درگاه پرداخت امن می‌تواند به شفافیت مالی شما نیز کمک کند تا فعالیت‌های اجتماعی شما در بستری مشخص و شفاف انجام شوند.

اگر صاحب یک آموزشگاه هستید

جمع‌آوری شهریه از کارآموزان یا دانش‌آموزان یک آموزشگاه همیشه برای مدیران این مجموعه‌ها طاقت‌فرسا بوده است. عده‌ای از زبان‌آموزان ممکن است مبلغ دوره‌ها را به‌صورت نقدی پرداخت کنند و عده‌ای نیز بخواهند با استفاده از کارت بانکی مبلغ موردنظر را به‌ حساب شما واریز کنند. اگر شما یک درگاه پرداخت آنلاین ایجاد کنید و لینک آن را در اختیار تمامی مراجعان خود قرار دهید، آن‌ها می‌توانند در امنیت کامل و بدون نیاز به حمل‌ونقل پول کاغذی، شهریه‌ی خود را پرداخت کنند.

این موضوع باعث می‌شود تا دیگر با مراجعان آموزشگاه به‌خاطر مسائل مالی رودررو نشوید.

برای وبلاگ‌نویسان

اگر به‌عنوان یک نویسنده سال‌هاست که در وبلاگ یا سایت شخصی‌تان می‌نویسید و خدماتی هم به خوانندگان خود ارائه می‌کنید و با این حال در تامین هزینه‌های خود یا سایت دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید یک درگاه پرداخت ایجاد کنید و در گوشه‌ای از سایت یا وبلاگتان قرار دهید.

شما ممکن است در سایت یا وبلاگتان خدماتی همچون نویسندگی و ترجمه انجام، یا برنامه‌های مختلفی به کاربران ارائه دهید.

به اینوپال اعتماد کنید

اگر دغدغه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکارتان را دارید و می‌خواهید مدرن، هوشمند و حرفه‌ای باشید، اینوپال به‌شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارتان را مثل یک مدیر موفق جلو ببرید. شما می‌توانید با استفاده از اینوپال گزارش‌های مالی خود را زیرنظر داشته باشید و با فراهم کردن بستری امن برای مشتریانتان، اعتماد آن‌ها را به خود جلب کنید.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *