ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

تاخیر و لغو چند پرواز از فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش برف و باران در کشور

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی از مبدأ این فرودگاه خبر داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

بازخبر/در پی بارش برف و باران در بیش از ۱۰ استان کشور و شرایط نامناسب جوی و تاثیر آن بر پروازهای برخی فرودگاه‌های کشور، فرودگاه مهرآباد نیز در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز (یکشنبه) بارش برف و باران در استان‌های نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس شروع شده است.

هواشناسی در هشدار زرد، از لغزندگی و کاهش شعاع دید در جاده‌ها، کولاک برف، اختلال در سفرهای بین‌شهری به‌ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آب‌گرفتگی معابر به‌صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به سالن‌ها و تاسیسات گلخانه‌ای و احتمال اختلال در عملیات عمرانی خبر داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *