ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

فغانی به دنبال اختتامیه پرافتخار؛ تیم داوری ایران در سودای سوت فینال

در شرایطی که چیزی تا آغاز بازی‌های جام‌جهانی باقی نمانده و صعود ایران از گروه خود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، کوبل داوری کشورمان مانند گذشته این شانس را دارد تا در مراحل بعدی نیز قضاوت کند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فغانی یکی از داوران فوتبال به شمار می‌رود که جدا از افتخاراتی که برای خود به دست آورده به عنوان نماینده کشورمان نیز مطرح بوده و این امید می‌رود او باز هم در جام‌جهانی عملکردی درخور تحسین داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نماینده کشورمان در جام‌جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، ‌آمریکا و ولز همگروه است و حتی شانس آن را دارد تا از گروه دوم صعود هم بکند هرچند این احتمال درصد بالایی ندارد اما به نظر می‌رسد شانس کوبل داوری کشورمان برای صعود درصد بالاتری نسبت به تیم ملی داشته باشد و امیدواریم بازهم شاهد افتخارآفرینی این داور خوب کشورمان و البته تیم داوری او باشیم.

فغانی سومین حضور خود را در جام‌جهانی تجربه می‌کند، ‌ او از سال ۲۰۰۸ وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد و پس از حضور در ۷ دیدار جام‌جهانی در سال ۲۰۱۴، در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز عملکردی قابل تحسین داشت تا جایی که بازی رده‌بندی را هم قضاوت کرد و حالا این امید می‌رود تا در قطر نیز کارنامه موفقی از خود را به نمایش بگذارد.

فغانی به دنبال اختتامیه پرافتخار؛ تیم داوری ایران در سودای سوت فینال

او در این دوره از مسابقات با کمک‌های خود (محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی) به دنبال ثبت سومین حضور پیاپی در جام‌جهانی است.

اگر بخواهیم نگاهی گذار به اسامی داوران جام‌جهانی داشته باشیم، نام ۶ داور از قاره پهناور آسیا (ایران، قطر، استرالیا، امارات، ژاپن و چین)، ۶ داور از قاره آفریقا (الجزایر، گامبیا، آفریقای جنوبی، رواندا، زامبیا و سنگال)، ‌ ۵ داور از منطقه کونکاکاف (سالوادور، آمریکا، گواتمالا، هندوراس و مکزیک)، ۷ داور از آمریکای جنوبی(برزیل ۲ داور، اروگوئه، پرو، آرژانتین ۲ داور و ونزوئلا) ‌ و یک داور از اقیانوسیه (نیوزلند) در کنار ۱۱ داور از قاره اروپا (رومانی، فرانسه ۲ داور، هلند، لهستان، اسپانیا، انگلیس ۲ داور، ایتالیا، آلمان و اسلوونی) ‌ در بین اسامی دعوت شده دیده می‌شود که باید امیدوار باشیم کوبل داوری کشورمان عملکردی قابل تحسین را از خود به نمایش بگذارد./بازخبر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *