اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۱۶۰ نماینده درخواست کردند/ بررسی با «اولویت» طرح ساماندهی کارکنان دولت

ایلنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از درخواست ۱۶۰ نماینده برای در اولویت قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

بازخبر/ولی اسماعیلی نایب اول رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، درخصوص آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: طرح ساماندهی بعد از اینکه به صحن علنی مجلس آمد، با تصویب کلیات آن توسط نمایندگان مجلس و براساس تشخیص رئیس مجلس دو شوری شد و به کمیسیون بازگشت.

وی ادامه داد: در زمان بررسی جزئیات این طرح ما جلسات مختلفی را برگزار کردیم و پیشنهاداتی که نمایندگان در صحن مطرح کرده بودند را جمع‌آوری کرده و به دقت بررسی کردیم. در پایان این جلسات حدودا یک ماه قبل بود که طی یک جلسه ۳-۴ ساعته جمع‌بندی نهایی را انجام داده و رأی گرفتیم و برای هیات رئیسه بارگزاری کردیم.

نماینده مردم گرمی و دشت مغان در مجلس افزود: بعد از بارگزاری طرح برای نوبت بررسی در صحن تا ۵ آبان مهلت دریافت پیشنهادات نمایندگان بود که این زمان هم به اتمام رسید و الان در نوبت دستورکار صحن علنی قرار داد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل از درخواست اولویت نمایندگان برای این طرح خبر داد و گفت: فارغ از این بحث هفته گذشته نامه‌ای را براساس ماده ۱۱۰ آیین نامه داخلی تهیه کردیم و طی آن درخواست در اولویت قرار گرفتن این طرح را داشتیم که با امضاء ۱۶۰ نفر از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه محترم شد و پیگیر هستیم که با توجه به آیین‌نامه این طرح باید در اولین جلسه صحن در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: لذا در اولین جلسه هفته جاری که خواهیم داشت پیگیر اجرایی شدن آیین‌نامه داخلی خواهیم شد، براساس آیین‌نامه اگر درخواستی با بیش از ۵۰ امضاء برای اولویت مطرح شود، باید در دستورکار قرار گیرد که در این رابطه امضای همکاران به ۱۶۰ امضاء رسیده است.

اسماعیلی در خصوص روز قطعی بررسی این طرح در صحن، عنوان کرد: صبح یکشنبه پیگیری برای این درخواست خواهیم داشت که ان‌شاءالله یا یکشنبه یا سه‌شنبه احتمالا این طرح در دستورکار خواهد بود. در مجموع امیدواریم که این طرح در هفته جاری در دستورکار قرار گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *