ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

چهار فیلم جدید آماده ساخت می‌شوند

شورای پروانه ساخت آثار سینمایی به تازگی با صدور مجوز برای چهار فیلم‌نامه موافقت کرده است.

بازخبر/فرزاد مؤتمن، رحمان سیفی‌آزاد، مهدی نقویان و علی اصغر شادروان فیلمسازانی‌اند که در تدارک ساخت فیلم هستند. فیلم‌نامه‌ «۴۴ روز» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله بهمنی و کارگردانی و نویسندگی مهدی نقویان پروانه ساخت گرفته است.

«خرچنگ» هم به تهیه‌کنندگی سیدیاسر جعفری و کارگردانی فرزاد موتمن پروانه ساخت گرفته است. موتمن اخیرا برای فیلم «شبگرد» هم پروانه نمایش گرفته و احتمال دارد تا پیش از جشنواره فجر در سینماها اکران شود.

نویسنده فیلمنامه «خرچنگ» امیرحسین دواتگر است و پیش‌تر نام فیلم «استیک» بود.

دیگر فیلمنامه‌ای که مجوز ساخت گرفته، «تالان» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد و نویسندگی مصطفی حاجی قاسمی و مریم الهامیان است. طلوعی به زودی فیلم «بخارست» را به کارگردانی مسعود اطیابی در سینماها اکران می‌کند.

همچنین فیلمنامه «آن زن از باران آمد» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علی‌اصغر شادروان، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرده است.

 

خبرنگار : شیما قاسمی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *