اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
احمد مرادی در بازدید از نیروگاه بندرعباس عنوان کرد؛

افزایش تولید و راندمان با اتکا به خودباوری و ارتقاء انگیزش کارکنان در نیروگاه بندرعباس

احمد مرادی نماینده مردم بندر عباس، قشم، حاجی آباد، در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از نیروگاه بندرعباس، افزایش تولید و راندمان، با اتکا به خودباوری و ارتقاء انگیزش توام با احساس مسئولیت را از امتیازات این مجموعه عنوان کرد.

بازخبر/احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از نیروگاه بندرعباس، در جریان روند تعمیرات واحدها و تولید برق در این واحد نیروگاهی قرار گرفت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در این بازدید عنوان کرد: باتوجه به اینکه نیروگاه بندرعباس به عنوان مهم‌ترین نیروگاه جنوب‌شرق، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد و هم‌چنین اهمیت در مدار بودن واحدها، پرسنل تلاشگر این شرکت، همواره و به طور شبانه روزی با ایجاد کمترین محدودیت عملیات تولید برق را با موفقیت انجام رسانده و تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کردیم.

داریوش محمودی افزود: نیروگاه بندرعباس در هفت ماهه گذشته، با همکاری شرکت های دانش بنیان و تلاش متخصصان نیروگاه، موفق به بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد قطعات مهم کوچک و بزرگ نیروگاهی شده که علاوه بر صرفه جویی ارزی گام بسیار مهمی در عرصه افزایش دانش این بخش مهم صنعت برق کشور برداشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس یکی از موانع تولید را عدم تخصیص کافی سوخت گاز عنوان کرد و افزود: این نیروگاه روزانه نیاز به بیش از هفت میلیون متر مکعب گاز دارد و کمبود سوخت مورد نظر و استفاده از سوخت مایع، تجهیزات را دچار استهلاک و خوردگی شدید کرده و هزینه تعمیر و نگهداری را بالا می برد و اختصاص سوخت مورد نیاز حمایت مسئولین را می طلبد.

احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه خدوم و تلاشگر نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: با شناخت از تیم مدیریتی نیروگاه، این عزم وجود دارد که بر مشکلات و سختی های تولید را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

مرادی افزود: در خصوص سوخت مایع مورد استفاده نیروگاه، بارها در جلسات مختلف بحث شده و آسیب جدی وارده به تجهیزات مورد تاکید قرار گرفته و با مذاکراتی که با وزرای نفت و نیرو انجام شده به نتایج خوبی رسیده ایم.

مرادی یکی از مباحث مطروحه با دکتر محرابیان را موضوع اعتبار برشمرد و اظهار داشت: در حال رایزنی با مسئولین طراز اول کشور هستیم که اعتبار و نقدینگی لازم جهت پشتیبانی به موقع برای تامین قطعات و تعمیرات انجام شود.

مرادی در پایان تصریح کرد: ارتباط نهادها، سازمانها، ادارات و شرکتها با نمایندگان مجلس می تواند در پیشبرد اهداف سازمان نقش پررنگی را ایفا کرده و اثرات بسیار مطلوبی را به همراه آورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *